Isteri Jimmy Shanley Sedia Tinggal Serumah Selepas Pantang :)


**Sumber gosip dari mStar**


Alhamdulillah...happy zie bila baca this news kat-- mStar tgh hari td. Itulah yg sebaiknya, kan uols? Tempat seorang isteri sememangnya di sisi suami. Sudah termaktub di dlm kitab al-quran yg suci :)

Sama² kita doakan kerukunan rumahtangga dorg ek :)








Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
Aisumi Blog
-- Click SINI to view
her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

17 comments:

mizzkechique said...

alhamdulillah..seeloknya mcm tu la.. tmpt seorg isteri adalah di sisi suami..

atty's said...

Alhamdulillah semoga jodoh mereka berpanjangan hingga akhir hayat.amin

Yana@Nana said...

blogwaklking at blog akak zie.. heheheh apa g add lh jimmy punya FB KAK.. yana dh add dh..gembira juga bace n3 nie..akhirye mereka bersama kembali

mummysyafie said...

alhamdulilah..mudah2an juak owh. sian mek nangga pasangan tok. paling sian ngan jimmy tedah. rupa harta semua cukup..tapi kebahgiaan yalah kurang..

Ena said...

TU LAH KAN.. SBB TU ANAK NI PENGIKAT KASIH SUAMI ISTERI.. ;D

Zura said...

allah dh tunjukkan sapa benar sapa salah..

amna said...

alhamdulillah..
semoga berbahagia

Pupel Liyana said...

patutlah jimmy happy je masa menDJkan riuh pagi era asik sebut "marah isteri aku kalau dengar". hehe

AmirFX said...

Tahniah lah Jimmy sebab dapat mujuk bininya...

...sWeeT uMi... said...

alhamdulillah, mereka kembali sebumbung,hope lepas ni mereka berbahagia bersama bb tercinta (^_^)

Mr feckry said...

banyak orang fitnah mereka ni

[sutera kasih] said...

alhamdulillah..moga nya duak berdamai..kesian ngga jimmy bah huhu

zuneta said...

bagusla ye...harap apa yg jadi sblum ni..jadi iktibar..,,

Cik Wanie Ghani said...

kita sama2 doakan agar hubungan kekeluargaan mereka akn kekal hingga hujung nyawa,
sama2lah kita doakan ok

Ardini Humaira said...

;) maka tersebutlah kisah si isteri balik umah o hooooiii

Подтверждаю said...

alhamdulillah..
moga mereka berbaik dan bahagia semula..

=)

SyUhAdA said...

bgusla klau camtu..