Jom Tgk "Harimau" VS "Singa" Bertarung di Padang :P



Jom uolsss...cepat sediakan jajan pe suma ek. Ramai-ramai kita ternganga depan TV tgk match Malaysia VS Singapura 2nd match ni. Bagi sokongan utk team HARIMAU MALAYA! Chaiyokkk! Chaiyokk!






...nnti zie nk beli jersey ini lah karang-karang. Leh time tgk match Malaysia, sarung jersey ni. Baru semangat sikit nk tgk...kihkihkih. ada yg nk sponsor zie tak? Ceaaaa....hehe. Kidding!

Pssttt...kompom tunang tersyg yg nk sponsor dgn rela kot ^_^ Ngeeee












Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
Tilla Putree Sejinjang Blog
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

6 comments:

princess ayu said...

mesti paksa rela untuk tunang tersayang ya sponsor hehe wink!

AmirFX said...

Go Rimo Malaysia!

[sutera kasih] said...

kmk maok juak baju ya ehh hehe

msia kalah :(

mr_mrs mikko said...

aku pun nak cari yaaaang.
tp kalo bley nak ladies punya jnis long sleeve ah...
x laaa bepanas tgn aku ni.
hihi

Ardini Humaira said...

wahh bagus2 ko yunk!
aku lom belikan lagi...
ni dalam 15minit lagi aku nak kua shopping.. cari veil + brooch letak di songkok tu. kasut tak leh cari lagi sebab aku tatau saiz den miahaha...


ni gigih bw jap b4 kua shopping. cayam ko mwah!

zuneta said...

nak jgk...minta sponsor dari dillah leh?? haha...kena kjr ngn zie la jawabnya...