Pencarian Kasut Kahwin Utk Dillah



Esok, selain cari baju yg dh siap utk Hari Raya. Zie n dillah pun akan turut cari kasut buat kahwin utk Dillah. Tinggal kasut utk dillah je lg yg lom settle.






Zie nyer 1st destinasi pencarian will be at Hush Puppies store. Coz aritu zie ada tgk satu kasut yg zie berkenan giler. Tp tak tahu lah Dillah berkenan ke tak. If Dillah pun turut berkenan...will buy him kasut yg ala² dlm pic tu.

Zie nk belikan dia kasut yg boleh di pakai utk gi kerja gak. So takde la nnti tak dipakai after kawen :D



P/S: Oh ye, persalinan wedding utk Dillah...
Zie yg belikan, meanwhile persalinan wedding
utk Zie lak...Dillah yg belikan ^_^ give n
take maa. Baru terasa perkongsian hidup. ceaa :D
Psstt...Dillah akan dpt sepasang je kasut utk
kawen. Zie lak 3 pasang kau! Kehkekeh...











Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
Aisumi Blog
-- Click SINI to view
her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

16 comments:

♥z@z@♥ said...

wah...bestnye..3 pasang sekali ek..hehe

Cik Rose Cute said...

hihihi...perempuan mesti lebih....tak gitu yunk...

Ardini Humaira said...

bagus2 yunkkk saling kerjasama gitew. :) aku pon tak sabo nak jumpa deen nak cari kasut :D

echa takashimaya said...

da nk kawen yeee?bestttnyerrr.congrats congrats...=))

AmirFX said...

Kasut kat Hush Puppies ya kacak designnya n sedap kaki memakai..

zuneta said...

selalunya org beli cam tu la zie, tak de smua nak harap duit lelaki....wah, dapat 3 psg nampak...jeles ni...

Myra Jay said...

Ok ar Zie dapat pilih sama2, myra dulu ngan hubby sebelum kawen banyak kena buat sendiri, sebab masa tu en abg keje jauh jarang dapat balik.. :)

Wahidah said...

wah dpt smpai 3 pasang syoknyaaaaaa

Mrs. Farhan said...

Wahhh. best. X sabar pulak nak tgk kak zie kawen. heheh.

Mr.Farhan jak org kuching. mek org semenanjung. =D

sarah mohamad said...

amboi! 3 pasang nah! tapi takpe, pompuan kena lebih apa. hehehe

Hishyamuddin said...

selamat membeli..hehehe

mr_mrs mikko said...

alaaah, laki tak yah kasut bebanyaaak.
hahaha, kejam!
kita yg pompuan ni kena banyak..
^_^

Aisumi Chan Kawa'i said...

wahhh~ banyaknye kasutt! boleh tukar2 pakai nnt..

...sWeeT uMi... said...

syok nye 3 pasang kasut...cian dillah sepasang je kihkihkih...

SyUhAdA said...

amboi..byknye kasut kak zie..hehe

[sutera kasih] said...

syiohh pandey dh tunang ktk posing depan camera kak hehe