Suka Bila Miss Dictator Bersikap Ringan Tulang :D



Aritu zie dok kemas² my workstation. Zie tgk dh cam tongkang pecah sgt. So nk tidy it up. Bila Ms. Dictator tgk zie kemas, terus kau dia offer nk nolong. Wahhh...baik kau. suka zie bila dia jd suci cam gnie taw...HAHA

...kerrr nk tunjuk baik depan Zaza ek? Haha. FYI, time ni zaza still working :D







Tadaaa! Berkilat putih suci murni kooo meja mak noks ^_- Kemas tak? **sambil buat muka berlagak angkat² kening** Tp kejap je kekemasan ni. Bila dh start buat kerja.

jap gi mula lah kembali jd cam tongkang pecah...HOHO :P





Tp seriously lah uols...if ur workstation kemas. Hati pun syorga wooo buat kerja ^_^ Ngeeee














Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
Tilla Putree Sejinjang Blog
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

14 comments:

alinac lover said...

yong pon nak kemas lah hahhah

PutRee SeJiNjaNg said...

nya nak ngeso baitnya depan zaza lah ya...hehhe...juh yunk tolong kemas workstation kmk gik..:)

Siti Nurhayati Dollah said...

betul-betul. Bila meja kemas, nak buat keja pun semangat. Idea pun masyukk je.

kaizen said...

terbaik!!! ahahaha.. baik ade makne tu....

mr_mrs mikko said...

a ah yang. betul tu..
kalo worstation ka kemas, mmg smgt nak wat keja kan..

macam tu juga kalo katil..hihi. msti smgt nak tido.

Myra Jay said...

Betul tu yank, bila tempat keje kemas rasa lebih bersemangat nak buat keje kan..

AmirFX said...

Rajin ada makna kali nak?! haha...

msredcheesecake said...

baru kepala tak serabut....

pRincESs_N said...

setuju! workstation kemas br smngt wat keje..

zuneta said...

lain mcm je dia kali ni?? apa motif?? kenapa ?? apakah??

Zura said...

meja akak sentiasa kemas zie sbb akak xbleh buat keje dlm keadaan semak..bkn xde keje tau...hehe..

[sutera kasih] said...

ntah2 ada maknanya kali nak?hehe

Ardini Humaira said...

bagus2.. mintak2 bulan pos adia tak buli ko yunk.. :)

SyUhAdA said...

dah kemas meja kak zie..tenang ckit nak wat keja kan..