Akhirnyaaaa... Merasa Jugak Aku Bakso Kau! Hehe



Ratu Ayam Penyet Kopitiam…haaaa sound interesting tak nama kopitiam tu? Hehe…FYI, inilah 1st time zie n Dillah mkn kat sini taw. Saje je nk try tempat baru…hehe. Utk dijadikan citer…time zie tgk makanan dlm menu book tu kan…

...selak punya selak…alih-alih ternampak menu utk Bakso kau! Ape lg…order teros! HOHOHO







Tadaaaa! Inilah bakso yg pertama kali masok melalui tekak zie and berumahtangga di dlm usu perut zie…kehkehkeh. Akhirnyaaaaaaa…merasa jugak zie kelazatan bakso, Alhamdulillah ^_^ Ngeeeee






Tersenyum puas bila makanan yg di idamkan selama ini dh pun di ngappp ngappp! Hiksss…skrg ni tekak ngiyau ngiyau for laksam ler pulak. Adeh!








Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
CIKGU LANGSING BLOGSHOP
-- Click SINI Blog Cikgu Langsing adalah
blog online yang menjual pelbagai produk
kecantikan & slimming dengan harga yang
berpatutan ^_^

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

15 comments:

Tihara said...

cedap..dugaan bulan pose ni..hehe

♥z@z@♥ said...

sedap x babe..pada aku sedap..tp tgk sape yg buat la..huhu

sweethOneY said...

sedap kan baksooo

mr_mrs mikko said...

i love bakso yaaang!

Cik Rose Cute said...

Emmm bestnya....hihihi tak boleh puasa...mata pun kena puasa jugak....nanti meleleh air liur yunk...

wahida said...

sebelum puasa hari tu ada mkn ayam penyet kat Maju Junction..sedap, hubby pun ambik bakso mcm u, sis..

saya lak kurang minat ngan bakso ni...huhu..

follow u..

kayrul-shah said...

sedapnya kalau dapat hirup kuah tu panas2...

Zura said...

mengalahkan org pregnant zie nie...hehehe..

zuneta said...

nnti dapat la laksam tuuu...hehe...sedapnya bakso...terliur...

mMoOnN aAlLeEaA said...

nyamannya.dekat ney kopitiam ya zie

pRincESs_N said...

x de letak smbal cili..kicap gn sos ke yunk? tu lg mengancam!

SyUhAdA said...

x lama lg dpt makan laksam la pulak tu..

Myra Jay said...

Laksam memang sedap Yank, rugi kalau tak mencuba..heheee

[sutera kasih] said...

ratu ayam penyet???yahh kmk tauk raja ayam penyet jak hehe

Ardini Humaira said...

hehehe...
pepagi buta ni lom rasa tliur sangat lagi. tengahari kang aa berkeriuk pewot :D