Alamakkk! Still 54kg??? Adoiyaiii...



Semlm zie gi timbang berat. Ingatkan berat Zie dh menurun coz Zie tgk jam tgn dh longgar. Alih-alih...adoiii makk, im supprised to see yg berat zie still 54kg. Tak menurun, tak menaik...

...adehhh! Tp takpe, takpe. Skrg dh puasa. KOMPOM berat menurun :) **senyum penuh makna**










Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
Beauty A Lives Blogshop
-- Click SINI sekiranya berminat
utk membeli product kesihatan,
jamu-jamu dan byk lagi :)

:: (nak being featured in thissection? Jadilah salah seorgdrdp pengiklan zie :) Click-->> Here! utk lihat pakej ::Redbloodsnow Copyright©

17 comments:

echa takashimaya said...

kurus sgt xcantik la nanti =))

Myra Jay said...

Sama la berat kita yank, dulu Myra be4 kawen around 46kg je now dah naik..huhuuu

Myra bln posa @ tak berat mantaian, tak turun pun...huhuuhuh

kaseh suchi said...

54 pun ok la..masih cun melecun ag tu zie ;p

pRincESs_N said...

uik...same berat gn aku daa...hiks

CHU MAJORFLAVA said...

whuaaa...mek mauk berat ya.jom lipo juh!!

sYafIk-wAy said...

makna nya kat situ hanya tangan yang jadi kecik .

myranaqi said...

jam tgn mira pun dh longgar2..tp rsnyer berat x trn gk ar....huhuhu..mls nk tmbang..tkt kecewa hahahahh

♥z@z@♥ said...

Aku plak nak gemuk...nak berat 55 kg..skrg asyik 48 je..

Farah Shamsudin said...

farah tetap mcm tu jugela berat dear.. nth bila mau turun.

...sWeeT uMi... said...

erkkk nmpk gaya nye umi lg ringan dr zie ngehhhhhh....

GnieSyazni said...

hihi..nak menuju hari bahagia kan..54 still fit kan.. ok la tu...hee

AmirFX said...

Standard lah berat ya nak... Mun kmk dapat berat kedak ya mok nak kerempeng jak rupa kmk...

SyUhAdA said...

gudluck kak zie..
syu nak kurgkan brt bdn jgk nie..

mr_mrs mikko said...

alaaa, aku suka lagi ko menten mcm ni yaang, xyah ah kurus2..
hihihi

zuneta said...

ayat nak sdpkan hti nampak...hehe...nak turun berapa ni zie?? elok je zu tgk...dillah komen ke??

[sutera kasih] said...

pls insert 20 sen hehe
kak, kurus dh ktk yaaa..okey dh ya :)

Ardini Humaira said...

tapi ko slim. jeles aku! aku naik KG aaa bulan posa ni aku melantak bukak pose banyak sangat haha