Arghhhh! KESAKITAN Utk Makan :(



Eeeee! Geram lah uols. Tadi pagi sahur, terpaksa ckittttt je makan. Semuanya gara-gara ULSER! Dah lah ubat ulser Oral Aid ni terlupa kat opis. Menjawap lerrrr berdenyut-denyut rasa gusi.

...nyampah nah. Mcm-mcm je lah!






Rasa nk tumbok org lah plak ni...haiyoooo! Kacau mood nah lah si ulser nieee uolssssssss. Adat berpuasa la kan, kurang air...mula la ulser beranak pinak. Haishhh.











Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
MISS IZZATI BLOG
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

12 comments:

@juera said...

so kena la byk mnum air mse bbuka n sahur tu..hi hi :)

msredcheesecake said...

zie, akak dari minggu 1st da kena ulser....tensen kan? nafsu nak buka pun terganggu...saba je la yea...

mr_mrs mikko said...

alololo, siaaan bha dia...
ko kurang minum air kot yaaang

Dim Benihana said...

serius, bulan ni kena minum air masak byk2, kalau tak memang penyakit senang je nk dpt...

L@dyKichiMachiko said...

sabar yunk....later dah sungkey minum aik bnyk2 k.

P/S:jgn tinggalkan oral aid d opis gik..=)

Taufan Bin Ribut said...

bulan pose banyak kan bersabau...


Entri Terkini :Tips untuk bangun sahur versi #haramjadah

Entri terdahulu :Kad raya vs Postman

Mizz Coki said...

Adooiiihh. Sakit ya kamek sik suka ulser!

Zura said...

asik kena ulser je zie..minum air byk2..panas badan tue..

Myra Jay said...

Mood ulser pasni mesti dah segar kan lepas dapat bonus sebulan :)

Uchi kay-f @hmad said...

uik zie *goyang2 jari telunjuk* kasihan diee..xper2 saya ade petua..pasni klu tertinggal Obat pun xper..mcm ne tue?

iya puan2 makcik2 ..amik sedikit mentega planta colet dan sapukan dibhgian yg kena Ulser sblm tidur..ah ha tak sakit dan tak pedih.. ngee ;)

ArELeEz said...

ulcer mmg xbest! sbb selera makan ade tp, xbuleh mkn sbb sakit. tu yg.. o.m.g.. tuh! hu3..

zuneta said...

ni jenis cecair ke zie?? zu duk pakai yang sapu...kita sapu kat area ada ulser...rasa kebas..n ok lah lepas tu...kena minum banyak air masa sahur n berbuka..cuaca lak tak mnentu..