Fida dan Mamat Sepah Bercinta?



“Dalam tempoh mengenali satu sama lain ini, saya & Fida tak berani lagi nak mengaku bercinta. Kami lebih selesa mengatakan hubungan kami erat, memang baik. Bukan apa, kami risau juga kalau terjadi apa-apa, kan. Andai kata ditakdirkan, insyallah jodoh kami tidak ke mana,” - mamat Sepah

Oooo still dlm proses kenal mengenali each other. Alaaa...nanti karang² couple mapel ler tue...hehe. Pape pun, if Fida n mamat jadian...suka la. Sorg giler²...sorg lak ayu sopan santun...

...so akan saling melengkapi ler jwpnya ^_-








Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
Myra Jay Blog
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

22 comments:

Aeen said...

nampak sweet lak dorang nie..:D

MARIA LIZA said...

yes suke...I LIKE...

ieqa said...

Fida cantik :D

lieynanilaz said...

memang sweetlah pasangan ni...sebelum ni bukan si mamat ni gosip ngan adik rudy kumpulan kristal tu..oppss..

Zura said...

bukan mamat tue dng adik lan kristal ke...??

Cik Purple Pinkypuff said...

a'ah.. sy pon nak ckp.. bkn mamat ngan adek rudy eh??

ArELeEz said...

uiks! shuib dpt ct sarah, mamat lak dpt fida. dasat group sepah nih! kita tggu jepp lak, kita tgk sape yg kena..!! ;P

Myra Jay said...

Sooo sweet...
Padan la diorang nie, suka gak :)

sumaiyah mokhtar said...

ya Allah tnggi nye mamat ni, heeee

♥ Dea ♥ said...

uishh..biar benar..:P

Wahidah said...

mcm sepdan je diorang nee

echa takashimaya said...

suweeeeeeeeeetttt je!

eVa said...

fida cute da jak.. suka ngga muka nya.. nektok citanya kasih alia d tv3.. wajib ngga lekak sungkey hehe

Dawia.Honeyputri said...

suka kak fida :)

zuneta said...

ayu je fida...hehe...zu dtg ni zie, nampak tak zu ni?? lama tak singgah...tenet KO lak...rindu ngan blog zie dah...ngan zie juga la...ni nak g jejalan semua entry yg dah terlepas...

AmirFX said...

Wahhh.. Fida lok..

mr_mrs mikko said...

aku pun suka yang kalo dorg becintaaa..
hihi

Cik Rose Cute said...

Sweet la diaorang nie...Mungkin fieda suka orang buat lawak kot hihihi

PutRee SeJiNjaNg said...

usih duhal...hehhehe...sweet jak nya 2 ya..

Ardini Humaira said...

wahhh fida... aku ingat ngan adey tu sebab asik blakon sesama je diorang berdua hehe

Cik Wanie Ghani said...

mudah2an jodoh mereka berdua panjang smapai ke jinjang pelaminlah kan:)

Amin

zh-ena said...

kalau jadi sweet couple la