Gara-gara Flu...Mood Pagi Ni Jadi Kureng :(



Salam n Morning uols. Pagi Zie mood zie ade kureng sikit lah. Semuanya gara-gara flu n kegatalan hidung ni lah. Nk korek-korek garu, tak leh. Kang batal plak puasa kang. Tu yg bikin moody tu...adeh. Lamaaaaa dh tak kena flu.

...now kena lg :(




Nak hidu-hidu benda alah ni...tapi tak jumpa plak mane zie letak. Nyampah arrr. Time kita perlukan, kompommmmmmmmmmmmmmmm lah tak ada. Wat sakit hati je. Dahlah hidung gatal ni.

...eeeee geram dgn diri sendiri :(










Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
MISS IZZATI BLOG
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

11 comments:

mr_mrs mikko said...

yang, aku pun selsema balik yaaang..
wuwuwuw, dugaan betul puasa ni. huhu

Qaseh said...

sabarrr la zie dugaan bulan pose ni..

...sWeeT uMi... said...

cemana leh kena flu ni zie....tahan je la ek idung tu di bulan2 puasa ni hehehehe...dugaannnnnnnn

kaizen said...

akak nk try produk kesihatan sy x?? byk kegunaan dia all in 1.. resdung, gastrik, lelah, migrain, gout, darah tggi sumer boleh kalo berminat boleh cntc sy di crcrew.002@gmail.com

latest entry Adab-adab di Bazar Ramadhan & Bila Perempuan KENCING BERDIRI

Fareha Rahmat (Bos Besar) said...

dugaan puasa tu zie...sbr :)

Mr feckry said...

masukkan air dalam hidung tak masae wuduk?

♥z@z@♥ said...

mmg btol pun..klau flu mesti x best kan..

pRincESs_N said...

adeh..seksa ok flu2 nih..

Myra Jay said...

Sabar ye Yank..
Memang kalau kena selsema nie mood jadi ke laut..
Myra pun xsuka gak.. .:)

Cik Rose Cute said...

hihihi kelakar tengok zie penyek hidung tahan gatal....

zuneta said...

hehe..slalu cam tu la..bila tak nak guna, nampak je bnda tu..bila nak guna...habis selongkar satu rumah..tak jumpa2 jgk...