Haduiiii...Malu Zie Tgk Video Clip Max 24:7 - Cinta Ni.



Tadi zie buka blog gosip BeautifulNara, tgk la video music dar Max 24:7 ni. Hadoiyaiii...rasa nak aje lempang dorg ni sorg-sorg bagi penyedaran kat dorg tu yg dorg mengHANCURkan industri musik malaysia.

...K-pop lah sgt ea. Haduiii...hancus!





Kau tgk tu uols...YA AMPUN! Nangis zie tgk video ni. tarian dorg tueee...adoiii adoii. Mula-mula ingat kuar dari limousine, sekali tgk...kuar dr van daa. Adeh! Dah dah..sopak puasa aku karang ^_^ hehe.

Oh ye, ini bukan mengutuk ea. Tp MENGKRITIK ^_^ berbeza tu taw..hikss








Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
Blog Nadia Ar-Rumaisha
-- Click SINI to view
her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

14 comments:

Myra Jay said...

Myra xminat K.Pop, tapi kebanyakan muda belia suka sangat..

Nak tengok video ni masa lunch karang..

MARIA LIZA said...

takpe nanti suruh diorg belajar menari lagi...

Luna Chempaka said...

-__-" err, xtau nk kata apa

s.y.a.r.q said...

Aduishhh. maok ikut k-pop tapi sik jadi.ahahahaha.

Psssstttt... Kak zie...testing klakar sarawak ni... Ok tak?? ke hancus?? :P

Asiah Termizi said...

hahaha saya tak minat.

kita pulak naik malu tengok dorang mcm tu. heee

farrah said...

sama la, saya pun rasa macam nak muntah darah lepas tengok video klip ni. nak marah pun ada sebab macam rasa diorang ni memperbodohkan diri sendiri.

shahrul said...

dah la tak seragam, suara macam entah pape, terlampau ramai, tak matching ngan geng, muka bajet comel.. hadoooiiihh... MEREPEK!!

Uchi kay-f @hmad said...

bhahahhaha..opss

poco-poco sudahlah......

ArELeEz said...

cuba la wujudkan jatidiri malaysia. xpayah ssh2 nak k-pop sgt! huh!

zuneta said...

rasanya..kumpulan ala-ala kpop under KRU yg baru keluar..lebih mnyerlah..wajah pun ada mcm korea..ala, zie tau kan..lau hasil dari KRU..msti la berkualiti jgk...

eVa said...

kmk gila minat ngn korea.. p bila cdak polah mcm ya.. adohey.. mtk maap lah.. nepat ekot korean.. kta tok msia bh.. aie alu bisin kmk tek zie hahaha

mr_mrs mikko said...

aku mls nk tgk video diaaa. loading gilaaa..
even x nek merc pun, naik alphard kaaa..
ceh! hahaha

Noni Safuani said...

Tertanggar cdak tok dlm Selamat Pagi Malaysia pagi tadik..dah lah time keja, lalu x tentu nyawa nanggar cdak tok, asa kacak..K-pop hakmilik org Korea, M-pop? I don't think so..

Cik Rose Cute said...

Sis tak minat la K-pop nie....menyampah ada la....