Hope Eye Mask Ini Dpt Hilangkan 'KePANDAan' Mata Zie :)



Disebabkan mata Zie ni SUPER PANDA. Dan Zie tak nak nanti org tersalah ingat zie ni panda betina...sooo harus kooo zie beli products utk hilangkan/kurangkan my dark circle ^_-






Sampai sudah barang yg di beli. Oh ye, Zie beli secara online je...hehe.





Haaaa, ini lah dia benda alah yg zie beli. Eye Masks utk mata pandakuuuu...huhu :D






Zie beli di kedai pengiklan zie iaitu kedai Alinac Shoppe ^_^ Siapa yg ada masalah mata panda cam zie...meh ramai-ramai kita borong Eye Mask ni ek :)












Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
Aisumi Blog
-- Click SINI to view
her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

13 comments:

::NureeN:: said...

nanti dh pakai bg tau ek ok ker x? nureen pon ada gak dark circle bwh mata.. tp x pernah nk try apa2 hehehe..

saya_arief said...

comel ape mate panda kak.
;p

alinac lover said...

entri ni sgt comel! hehehe

Farah Shamsudin said...

zie cuba dulu ekk.. kalau ok fara pn nak.

Uchi kay-f @hmad said...

slmt memakai.....

SyUhAdA said...

msti sjuk je kan ble pkai..besnye..

[sutera kasih] said...

kak, up entri kelak lepas pakey bnda ya k..kmk mok ngilang mata panda juak tok huhu

♥z@z@♥ said...

nanti if menjadi ko bising kat blog ek..hehe

mr_mrs mikko said...

kalo mata sembam bley ilang ka ni yang?
tp mata aku ni mmg jnis smbam punyaaa.
hihihi

Myra Jay said...

Hmmm nak try jugakler..
Nanti Zie review ek lepas pakai ;)

zh-ena said...

ena selalu beli di watson jea

zuneta said...

nak tggu review zie sal ni...

Ardini Humaira said...

yunk! sies best eyemask ni ;)