Jimmy Shanley - "Saya akan berdiam sehingga di mahkamah kelak.”



“Kita kena tunggu di mahkamah. Ini kerana apabila saya membuka mulut kepada media ada individu tertentu mengaitkan saya dengan publisiti murahan. Saya terpaksa menjawab persoalan media kerana itu tanggungjawab saya sebagai personaliti yang menjadi hak milik masyarakat.” - Jimmy Shanley

Setuju dgn kata² Jimmy ni. Tu yg payahnya jd artis kan...huhu


“Lebih baik saya diam sekarang dari dituduh cuba untuk meraih simpati dan saya hanya akan bercakap bila perlu sahaja. Saya tidak cakap kosong kerana setiap apa yang perkatakan dibantu dengan bukti-bukti yang kukuh. Saya akan berdiam sehingga di mahkamah kelak.” - Jimmy Shanley

Haaa...ini lah yg sepatutnya. tak yah pong pang pong pang berbalas statement kat media. berbalas di mahkamah lh yg sebaiknya :) Support JIMMY! :P










Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
Blog Izza a.k.a SweetHoney86
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

7 comments:

zuneta said...

betul2...baik diam je...rasa dah makin keruh bila pihak media campur tgn...

GnieSyazni said...

betul tu...baik diam..kalau masing2 nak berbalas kat media sampai bila tak habis..huhu

mr_mrs mikko said...

kta tunggu dan lihat saja lah yaaang. hihi

sarah mohamad said...

betul! apa2 pun leboh baik duk pung pang di court :D

...sWeeT uMi... said...

btul gak tu...better berdiam dulu...

Myra Jay said...

Yup, setuju jugak... :)

Zura said...

cian jimmy..