Khairul Fahmi Pulangkan Cincin Ikut Adat Melayu



Nampak gayanya, mmg sudah muktamad ek Khairul Fahmi Che Mat (KFCM) ingin memutuskan tali pertunangannya dgn Elia. Means hubungan mereka mmg sudah tidak dpt di selamatkan lg ler jawapnya ni.



“Saya sudah meminta keluarga angkat di Kuala Lumpur menyerahkan cincin pertunangan yang saya terima mengikut adat Melayu sebagai tanda tiada lagi ikatan pertunangan. Selepas ini saya harap tidak timbul lagi masalah lain kerana saya mahu ia diselesaikan secara baik" - Khairul Fahmi

...hemrphhh. Kesian zie kat kedua² pihak. yg Zie plg simpati adalah Elia tu. Sure tgk sedih giler, Elia :(





However kan uols, time urusan memulangkan cincin tu nanti. KFCM tak akan turut serta coz dia terpaksa ke Slovakia beberapa minggu bagi menjalani latihan intensif bersama skuad Olimpik.


“Penyerahan cincin akan dilakukan dalam masa terdekat namun malangnya saya tidak berada di sini kerana terpaksa menjalani latihan intensif bersama skuad Olimpik di Slovakia,” - Khairul Fahmi

Zie harap both of them, byk² bersabar ex-specially Elia. Anggap je jodoh uols bertitik setakat ini je. Zie doakan both of them akan berjumpa dgn jodoh yg sesuai utk diri masing². Bg Zie, both of them still muda lg.

...baru je 22 tahun. masih pjg perjalanan hidup korg, dik ^_- Cheers ea...











Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
Tilla Putree Sejinjang Blog
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

17 comments:

fadhdeela said...

cian kat elia tp ramai salahkan dia..tah la harap mereka jumpe jodoh mereka :D

Fareha Rahmat (Bos Besar) said...

kesiannya....

pepol said...

pape pon,khairul fahmi tetap keeper terbaik malaysia,terbaik apek..

Zura said...

xde jodoh dah..tp drg masih muda lg..

Dilakochan said...

tamparan hebat buat elia..
Baru berapa bulan eh depa tunang?

kesian tau. mesti dia terasa sgt, sebab pertunangan dia pun, elia yg siapkan semua nya..

Takpelah, bukan jodoh mereka..
Kita doakan terbaik utk dorang!

Utk KFCM GOODLUCK untuk game nnt!

cik najihah said...

em tu la apek mude sangat nye lagi..x pe2 ade jodoh lain

AmirFX said...

Muda lagi duhal.. hoho..

MARIA LIZA said...

sakit & pedihnya satu perpisahan tu..Hanya Allah yang mengerti perasaan kita..

msredcheesecake said...

harap dia org tabah hadapi semua ni...

Farah Shamsudin said...

ada hikmah apa yang berlaku kan.. harapnya mereka berdua tabah.

SyUhAdA said...

erm..dugaan wat diorg..

[sutera kasih] said...

bersyukur lah sbb Allah dh bagi petunjuk..ada hikmah semua ya bah..kak oh..

♥z@z@♥ said...

mf instinct kuat mengatakan apek yg salah..even aku pun minat dia tp klau bab cmnie mmg aku xleh terima..senang sgt putus..

mr_mrs mikko said...

tu laaa. aku pun ksian kat elia weh..
minta dijauhkan laaa ngan aku jadi bnda2 gini..
yalah, even dorg ni lama kawan,
tp tup tup tunang kejap, trus putus...

Myra Jay said...

Moga mereka tabah..
Kesian kan...

zh-ena said...

emmm dah takder jodoh..redha jea la

zuneta said...

tapi ramai gurl...yg suka bila diorang putus tunang...ade ke mcm tu??