Mood Ke Laut Hari Ini :(



Sebab itulah org kata, jgn moody² di awal² pagi. Resultnya akan effect the whole day. Nih kan dahhh...mmg mood sgtt sgtttt lah ke laut hari ini. Nak marahhhhhh aja kerja taw. Dahlah mata ngantok nah.

...asyik menyangap je dari tadi. Haishhhh. Camne lah nk tangkap mood ni lg. Kerja pun buat ala² menjamah je kau! Hehehe.










Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
Tilla Putree Sejinjang Blog
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

9 comments:

Aeen said...

kite pun xde mood....nak2 mood kerja...langsung xde...huhuhu....

...sWeeT uMi... said...

sama la zie..umi pun rase cam tu huhuhu...sabar je la

Myra Jay said...

Samala kita Yunk mood dah ke laut..
Mood Monday Blues.. :)

Cik Rose Cute said...

hihihi biasa la...bulan puasa menguji kesabaran yunk..

Einaz Shah Rizal Thomas said...

happy mood ;D

Uchi kay-f @hmad said...

jangan biar faktor luaran mempengaruhi dlman kite iye zie..

ok,senyum selalu ,harap2 mood ceria kembali semula..ah ha ;)

zh-ena said...

emmm sama la, mata ena nie pun ke laut jugak la

AmirFX said...

Banyak juak orang mata ke laut tok.. Apa best gilak ada d laut ya? haha..

fairus said...

BAGUSLAH MOOD KE LAUT.. BOLEH TANGKAP IKAN.. HUHUHU..