Nanu Baharuddin Beposing dgn Anjing???







Hemprhh...tak berani nak kata apa. Nak ckp haram, kang ada yg mengiyau tak haram if pegang anjing dlm keadaan bulu dia kering. Memang lah gitu kan. If terkena lior, apa susah...samak je. Tp sebaik-baiknya tak yah la kan.

...Kita ni penganut mazhab syafie. Entahlah...maybe si Nanu ni lain mazhab anutan dia kot. Wallahhu'alam. Pape pun, ajing itu comel ^_-












Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
MISS IZZATI BLOG
-- Click SINI utk
view her blog :)


:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

6 comments:

Natascha said...

yela k.zie..anjingggg itu sungguh comel...... =p

Ardini Humaira said...

adoyai walopon hanjing tu comey tapi hukumnya anjing kan tetap haramsss

Asiah Termizi said...

memang comel.. hahaha..
tapi entah laaaaaaa hikss

Uchi kay-f @hmad said...

garu kepala.........

AmirFX said...

Asuk besar ya ney nak suruhnya jega umah.. haha..

zuneta said...

haram still haram la kan?? ermm..banyak lagi binatang lain leh pegang...