Nyempat gak Kauuuu, Menurunkan Ilmu Blogging ^_^


Sambungan entry -- INI :)



Pssttt..bila kaki-kaki gambar duduk berkumpul semeja...apa lg noks. Bercamwhoring aje lerrrr jawapnya kau! HAHA. Mane nk peduli apa org sekeliling nak kata. Dan dan lg bloggers…semakin gagah lah kan berpose sane, pose sini ^_^ Ngeee…

..so bila dh “letih” bergambo seakan. Aktiviti “menurunkan” ilmu batin hasil bertapa 7 malam jumaat di gunung santubong yuuu…haha. KIDDING!





Aktiviti menurunkan ilmu blogging arr uols..hehe. Zie ni jenis tak lokek dgn ilmu. Apa yg zie tahu, akan zie sharekan dgn other. Ceaaa…terasa otai lah sgt dlm blogging, ceh! HEHE. Tp kan, cian Eva. Hanya 1 je yg sempat ajar dia.

…iaitu camne nk buat click on hyperlink word and open in a pop-out window. Itu je yg sempat di ajarkan. Alolololo…xpe ek, heliza..eh opss, eva **hehe** pjg umur kamek ajarkan agik ah ^_-





Inilah dia the cantik super-friendly-human, miss Eva! :) Haaa uols, si Eva nih baruuuuu lah iras-iras heliza. Bukan zie ea. Tp EVA! Zie ni taik kentut helize je kot…miahahaha. Pstttt…baru perasan yg weols in black n white.

…wahhhh, cam dh berjanji koooo noks :D









CLICK SINI Utk
Terjah dan Berkenalan
dgn Eva ^_-











Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
ROSE'S TREAT.COM
-- Click SINI Tempat menjual
original and authentics branded handbags,
wallets, watches, sunglasses and other's
from USA. Selling it at cheaper than retail
price ^_^

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::







Redbloodsnow Copyright©

11 comments:

mr_mrs mikko said...

zaaaas c evaa yaang! korang duaaa lawaaaa yang! ^_^


ceeeaaaaa, ko mmg otai ah!

...sWeeT uMi... said...

comel jek eva ni btul2 ada iras heliza hihihihi

eLLy said...

dua2 sama tomey .. Hai eva nanti kamek terjah ke blog kamu lak ye ;p

AmirFX said...

Eva Mendes..

Amieynna said...

mcm twins la!

Puanbee2 said...

boleh g jenguk jap blog eva tu :)

Uchi kay-f @hmad said...

ooo EVA...ehem3..

btw zie lebih seiras mcm heliza ler...;)

zuneta said...

zu dah terjah eva ni...hehe...tapi baru nak jinak2 ngan entry dia..bagus jgk..lebih kurang zie cara pnulisan...BTW...muka korang dua ni..macam kembar...ada tak orang bagitau sblm ni??

eVa said...

aie malu mekk entry tok byk ilak pasal kmk ahahhah.. patut nait traffic kejap tek.. eran mek dr cne dtg.. first mek tpkr mesti dr blog ktk.. yahh!! mena juak hahaha.. btw thx dear.. tp ktk nang bait.. xlokek ilmu..ya mek suka otai mcm ktk tok.. best! hehe

haaaa.. gamba2 tok d mok mek.. nok pake hp mek rya, terlebih expose nya pun lighting.. alu kedak muka berminyak kta duak zie.. boleh masak telor ahahah terlebih sudah.. ahhaha

eVa said...

elly : hehe dtg jak blog mek..blog mek gk baru2 hehe..

eVa said...

tq so much zie even cgek ilmu.. mok agik blaja k.. rya xcukup masa.. awal pagi otak lom panas enjin.. xsepenoh masok ahaha..