Sketch Baju Nikah Memey Suhaiza :)



Wah wahhh...bila dah pereka fesyen ternama yg buat baju nikah...kompommmm lah curlass gitu kan kan. Bertuah lah kau memey..hehe. Mmg wedding of the year la nih kan :) Oh ye, FYI...Ezuwan Ismail (photo insert) yg akan mereka baju nikah utk Memey :)

Tak sbr ler plak nk tgk dorg ni pak pak pung. Sure grand habis kan ^_^









Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
Aisumi Blog
-- Click SINI to view
her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

8 comments:

I`mulan said...

Mulan not interest at all for their wedding... Rasa jelik...

Myra Jay said...

cANTIK AR BAJU YANG MACAM POLKADOT TU :)

rEZEKI mEMEY KAN, DAH LER PENUH KONTROVERSI, TP TETAP DAPAT TAJAAN :)

Fareha Rahmat (Bos Besar) said...

kalau ditaja oklah, kalau kuar duit sendiri mcm membazir je...takyahlah grand sgt sampai membebankan

BeloG MTT said...

Grandnya baju ikah.. =..="

Nabila Huda said...

<-- x minat tengok wedding diaorang..

RinnAzrinah said...

wedding of the year erk?.. pas tuh nnt x kekal lame... org sponsor.. x pe...

~FaRa~ said...

jelik jer tgk pasangan nih!nyampah!

Gadis Atas Awan said...

cantek bajunye tuu~ utk kita xde ke nk reka2 eh>? :P