Tak Nak Permata Di Kerongsang Or Perhiasan Tercabut... Gunalah Kaedah Ini ^_^



Ek’eh...awat ada cat kuku bagai ni??? Nak bercat kuku ke apo??? Haaa...relek dulu bai. Takkan lah zie nk bercat kuku bagai. Zie beli benda alah tu bukan utk kuku ea.

Tapi untuk...











Tadaaa! It was mean for ini...hehe. Tu elakkan permata tu tercabut bagai...haaa ginie ler cara dia ea uols. Baru dpt bertahan lama permata tu melekat di situ ^_-

...bijak tak ai? Ceaaaa...hehe









Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
CIKGU LANGSING BLOGSHOP
-- Click SINI Blog Cikgu Langsing adalah
blog online yang menjual pelbagai produk
kecantikan & slimming dengan harga yang
berpatutan ^_^

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

17 comments:

mr_mrs mikko said...

aku pun guna cara ni yang..
terus tahan n bkilat kerongsang.
hihih

zuneta said...

wah...bijaknya....bagus2...

...sWeeT uMi... said...

mmg cam ni la cara nye kan...tahan lebih lama hehehe

oshin-jamel said...

waahh!!bgs la petua nie
hehehe...info yg bgs!!

Nabila Huda said...

nak kena try ni..hihihi

Myra Jay said...

Myra pun sama Yunk kalau beli barang yg ada batu permata ni segala memang akan ssapu pengilat kuku nie..
Konpom melekat lama ;)

Dea said...

ow..ng gya ka??..:P.. mun permata2 kt tdg ya gney??..:P

Hanie_Dew said...

hanie dah tau cara ni tapi tak buat pown..hehehe..kemalasan yang melampau.

blog-tips-kurus said...

alaaaaaa... dah tercabot pon! baru bace tips ini. kasi tak ai kopipes tips ini? tq in advance my dear zie.. :-)

Cik Wanie Ghani said...

harus cuba nie,
tq dear for sharing:)

[sutera kasih] said...

aok kak..tips tu nang bgs supaya permata sik tanggal hehe

pRincESs_N said...

good tips babe...tq!

Ateyn Bella said...

pengilat kuku ke cutex? nak try la.

sha my heart said...

oo, begitu.. nak kena cuba jgak la..

L@dyKichiMachiko said...

owhh....duhal camya dear.bok kmk tauk aie. thumbs up..very good info for all.mok try kaktok bila dah bli keronsang baru.keronsang lamak smua dah tanggal batu2nya..huhu

Ardini Humaira said...

kalo kristal keronsang tercabut memang aku guna ni yunk kadang2 kna explen bebetul kat orang tua sebab diorang ingat kita pakai kat kuku hehe

GnieSyazni said...

great tips dear =)