Teringinnnnnn Sgt Nak Makan INI for Berbuka Nanti :D



Hehehe...mee maggi perisa ayam nih ler yg zie teringinnnn nk mkn time berbuka karang. Hari ini tekak tak ngiyau for benda yg mahal² lah. Cuma ngiyau utk megi ayam nih je...hehehehe.




**Credited to Pemerindang Puteri**


Haaa..yg ginie² ler zie nk buat karang. Eeee meliur zie bila tgk pic ni time zie google search td taw..hehehehe. Gluppp glupppp.











Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
Blogshop Alinac Shoppe
-- Click SINI If nak
product2 kesihatan dan
kecantikkan. Macam2
ada kooo uols :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::







Redbloodsnow Copyright©

19 comments:

CHU MAJORFLAVA said...

simple & sedap

Diana @ bilakukatacinta said...

walau dah tahu sedap..dan tak berkhasiat..sis suka jugak makan meggi...meggi kari..yess

Cik Rose Cute said...

kadang2 berbuka benda yang bukan2 kita nak makan hihihi sedapnya maggi perencah ayam tue...

Softtouch [Hanim] said...

tgh laparkan zie..mcm2 lah teringin..tp maggie sekali skala mkn mmg sedap!

♥ Dea ♥ said...

hehe..bkn snang nk mkn megi bln posa tok.. hehe

sweethOneY said...

nasib baik aku baru je mkn megi ayam semlm :D

mMoOnN aAlLeEaA said...

maggie tok makan ngan sos, nyaman eh...

zuneta said...

kadang2 yg murah dan simple...lagi sedap zie...betul tak??

mr_mrs mikko said...

hari ni ko ngidam tekak tak mahal eh yaaaang!
kikikiki

K O R I E said...

dh mcm ramen dah korie tgok!
best best!

echa takashimaya said...

dalam bnyak2 makanan kat bazar ramadhan, meggi kedai runcit jugak yang terbaik kan.haha

Asiah Termizi said...

tadi baru lepas berbuka meggi kari dengan telur buh cili api sikit. wahh sedap sangat. ni semua gara2 tengok blog kak zie la ni :p

hehehe salam singgah kak.

Noni Safuani said...

campo dgn telor..nyaman gik ^^

Zura said...

bln pose nie ape pun nmpak selera kan..

AmirFX said...

Aaaa.. Asa mok carik megi juak lah petang tok..

Ardini Humaira said...

teringat aku berbuka bersahur di rumah sewa... dulu baham megi je la :D

pRincESs_N said...

aku tliur tgk maggi ayam izza wat tuh..

Myra Jay said...

Wahhh sedapnyer..
Terliur suda.. :)

fairus said...

DAH LAMA JUGAK TAK MAKAN MEE SEGERA NI...