Uwais Alqarni Nama Anak Siti Sarah & Shuib :)




Wah wah wahhh uolsss noks. Awal² dah bagi nama ek...bagus bagus :) So that bila dh lahir nnti, tak yah pening² fikirkan nama apa nk di bagi kan. Since ye la...dah pun tahu jantina baby ape.

...harus kau bagi terus sekian² nama..hehe


"..Disebabkan dah tahu jantina anak, Sarah dah pun pilih nama anak iaitu Uwais Alqarni. Saya pilih nama ini sebab saya sangat kagum dengan ketaatan Uwais kepada ibunya. Bahkan, Rasulullah S.A.W pernah memberitahu yang doa Uwais dimakbulkan oleh Allah kerana ketaatannya itu,” - Siti Sarah


Uwais Alqarni...nice nama. Pilih nama kena berlandaskan panduan nama² islam kan. baru di kemudian hari nnti, indahhhh je ALLAH SWT panggil nama karang :) Haaa...gitu ^_-










Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
Stylish De Shoppe Blogshop
-- Click SINI utk view her
blogshop :) tempat menjual
anak tudung, shawls, baju
etc yg cantik2 dgn harga yg
berpatutan dan murah. Berbaloi2!

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

14 comments:

~♥dieyba_baby♥~ said...

sedap nme bakal ank dia ;)

atty's said...

senang kasi nama awal2.lagi dah tau jantina..

eLLy said...

yg penting nama tu ade maksud yg hebat :D

mr_mrs mikko said...

waaa,
dah prepare nama anak awal2...
lawa maksud nama anak dia kan yaaang! eaaa, maksud nama aku syazwani= keharumanku. ceeaaaaa, siap gtaw tu. x taw malu betol! hahaha..

ko yang apa yang?

syaidatie nurdilla said...

bagus pilih nama tu.. ada maksud bagus..

nurul asyikin(kak chik) said...

bgus sgt,,,nama ada mkna dan cerita,,jgn lak letak nama anak entah apa2,,nk sebut pun liat..

wany azmy said...

indahnyer nama 2...blh letak untuk ank kite plak t..hehehe

MARIA LIZA said...

ingatkan dah beranak tadi...he..he..

Myra Jay said...

Memang sedap kan nama anak depa nieh :)

Cik Rose Cute said...

sedap la nama tue....bagus la nama mengikut islam...ada setengah artis letak nama ala2 orang putih hihihi

Uchi kay-f @hmad said...

ah ah terkojut "aboi" si shuib dah dpt anak wahh....

zuneta said...

bagusla dikurniakan zuriat...syukur...bertambah umat adam lagi...dan bertambah makhluk allah yang akan memujiNYA nnti..

kathy jem said...

Haiiii..nice blog..slm perkenalan..=)

Stilla Royazrie said...

ya ampun susah jak nak nyebut...heheheh...bebelit jak lidah kmk...hahaha