Victoria Beckham Menderita Sakit Tulang Belakang Selepas Bersalin



Inilah dia pengorbanan seorg ibu. Thats why ALLAH SWT meletakkan SYURGA di telapak kaki ibu instead of ayah kan uols. Kesian Mrs. Beckham ni, sampai menghidapkan sakit belakang yg sgt kritikal dia :(

sampai nk menyusukan Harper Seven pun David Beckham terpaksa memegang bayi mereka.

"Hasil pemeriksaan x-ray, terdapat salah satu tulang belakang bahagian bawahnya yang bergeser sehingga menimbulkan kesakitan dan menyebabkan dia gagal mendukung Harper," - Sumber Terdekat

Payah arrr if menghidapi sakit tulang belakang ni. Silap² boleh lumpuh di buatnya :( Skrg ni Victoria mengatasi kesakitan itu dgn mengamalkan sesi urutan dan mengambil ubat tahan sakit secara teratur.

Lepas dah ek beranak lg. Dah complete dh hidup uols dgn lahirnya anak perempuan, Harper :)











Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
BLOG ZAZA
-- Click SINI to view
her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

11 comments:

ArELeEz said...

antara pasangan celebrity hollywood yg masih b'jaya mengekalkan marriage. siap plan anak lagik! bagus!

♥z@z@♥ said...

yes, pengorbanan..=)

alinac lover said...

dia pakai heel tgi sgt kot

Qaseh said...

suka dgn pasangan beckham dgn victori ni sgt2 loving each other...moga2 victoria cepat sembuh dan dpt menyusu anaknya

zh-ena said...

ena pun kena gak sakit belakang nie time lahirkan umar..mmg sakit gila dibuatnya

kayrul-shah said...

kesiannya..tak sia2 la pengorbanan victoria nie..wlaupun sakit belakang dapat gak bagi baby girl kat beckham

Myra Jay said...

Mmg seksa kalau sakit belakang nie..

Adik Myra penah sakit belakang lepas bersalin, lepas berubat kampung, terus alhamdulillah sihat :-)

Uchi kay-f @hmad said...

kena byk mkn tempe ni taw ..zie..!

AmirFX said...

Mok amal susu kambin Victoria tok kelak..

Ardini Humaira said...

gojes kan beliau :D

Cik Rose Cute said...

rasanya...kalau selalu urut okey kot...
tu wanita yang selepas bersalin kena urut...masa bersalin banyak alligment lari huhuhu