Zie Dah Pun Tunaikan Tanggungjawap Zie... uols Dah???



Fuhhh….baru ler lega skrg hati bila benda yg wajib di tunaikan, dah pun zie tunaikan :) Zie pay utk 2 org…iaitu utk diri sendiri dan emak. Next year…turn dillah plak pay utk zie kan. Hehe. Pd uols yg belum bayar Zakat…

…cepat-cepat byr taw. Jgn buat-buat lupa plak ea. RM6.20 (utk Sarawak) jer tu ^_-










Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
MYSHOP2U Blogshop
-- Click SINI! Tempat menjual
product kecantikkan yg uols MUST
have :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

18 comments:

[sutera kasih] said...

kat sabah rm7

Ardini Humaira said...

sape tak tunaikan tanggungjawab kita babab tau

Mr feckry said...

putrajaya pun 7

Aeen said...

kat selangor RM7...huhu..xkesah pun berapa...wajib menunaikan zakat kan2..heheh

sweethOneY said...

aku sempat bayar tahun lepas ngan tahun ni je sendiri :)

Myra Jay said...

Kt Penang RM7..
My husband le kena bayaq :)

Farrah Arris said...

kita hub bayarkan :)

ana apez said...

hehehehe start thid year mr husband yang bayar. ana cuma tukang remind je.

alinac lover said...

yong nyer abah byr :)

msredcheesecake said...

akak ada org tolong bayar...hheee...tahun depan zie pun akan ada org tolong bayarkan....

mr_mrs mikko said...

kami 7 hengget dear.. tp xpaa, bapa aku amil, sooo bayar ka bapak aku saja.
hihih

Pesta Jiwa said...

alamak...belum bayar lagi la...dlm masa terdekat...dah wajib, kena la tunaikan...

...sWeeT uMi... said...

lum bayar lg la zie...nanti nak kena remind en.papa ni hehehe

♥z@z@♥ said...

Alhamdulillah..aku dan Iman suami yg bayarkan..=)

pRincESs_N said...

aku x pnh byr sndri weh..lst yr Za byrkan...dis yr Za byr tuk aku & Aryyan plaks...

Cik Rose Cute said...

Cik hubby Sis belum pegi bayar lagi...Zakat nie...makin lama makin naik erk...

PutRee SeJiNjaNg said...

wah awal nya yunk...kmk lom gik...tapi tahun tok best...sebab roy yang bayar...huhuhu

zuneta said...

awlnya...bagus2...