Alololo....Comelnya Anak Sulung Elyana :)



“Salam kepada semua rakan & ahli keluarga, saya selamat melahirkan puteri pertama saya pada 27 Ogos, jam 6:45 petang. Syukur Alhamdulillah.” - Elyana

Tahniah zie ucapkan buat Elyana dan suami, Khairul. Comel nah arr baby girl sulung mereka kan. Semoga menjadi anak yg solehah buat papa dan mama...aminnn :)Tgk org dh ada baby, buat zie plak yg tak sabor nk ada baby taw...hehe

Takpe, takpe...tinggal 2 bulan lebih je lg. Dah leh proses baby sudah....HOHO. Eh cam censored je bunyik ea. Adeh...jgn otak kuning okeh! Hehe :)








Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
Myra Jay Blog
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

9 comments:

Myra Jay said...

Hehee, ok ar tu Yunk, 2 bulan dah tak lama tu, macam myra ni nak 2 tahun sudah..huuhuhuu..


Blom rezeki kan... :)

ZYASH said...

haa...cOmel sangat la...geram...huhu.. tak sabar yer kak zie...wewiit...amboi2... btw.. Selamat Hari Rayer kak zie..

ZYASH said...

haa...cOmel sangat la...geram...huhu.. tak sabar yer kak zie...wewiit...amboi2... btw.. Selamat Hari Rayer kak zie..

Faizal n Fashitah said...

Saspen.mek ingat anak kitak ehek. Selamat hari raya Zie..sori mun mek lmk x nenga brita.henpon mek rusak trok adeh.

CHU MAJORFLAVA said...

hehe..nx year bertambah cucu mak ktk..genti kiut!

Fi A. said...

ohh my so comeeeellll.

Uchi kay-f @hmad said...

dah dpt "baby " dah elyana..emm tahniah!

pRincESs_N said...

2 bln jekk lg...bln ke 3 da ade baby dlm perot ok!

Ardini Humaira said...

tahun depan turn ko lak yunk hiksssss