Bantal KHAS Utk Lelaki :D



Morning uols! Termasuk hari ini nanti, dah 4 hari in a row dh zie tak berpeluang nak curi-curi blogwalking. Pasalnya kerja superr superrr byk. Almaklum lah kan...hujung bulan :) mmg takde peluang nk "menyelam sambil minum"...HEHE :P

Pape pun...berbalik pd tajuk entry ni. Haaaa nak tgk kan bantal KHAS utk lelaki kann??? Meh skodeng bwh ^_-











Haaa..nih dia! Hehe. Amboiiiiii kau, atokkkkk. Seakan nah muka tu eksen tido ek. HAHAHA. Tu sureeeeee imagine baring atas peha perempuan tu. Haippp! Gatai nooo...HAHA.

Muka si atok tu sgt tak leh blah lah zie tgk ^_^ Ngeee













Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
CRAFT N CROCHET
-- CLICK BANNER utk
membeli dan menempah
barangan crafts dan crochet
yg sgt comel dgn harga yg
berpatutan :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

14 comments:

Dilakochan said...

phuii.. sabar je lah bantal nya! hahaha

ps: Zie mcm nampak makin slimmm ni.
Stress banyak keje ke pe..

...sWeeT uMi... said...

hahahaha...ada gak bantal cenggini yeh (",)

nur anis said...

bantal untuk perempuan ada tak? huhu

lieynanilaz said...

negara mana ni zie...atok tu tido mesti syok..entah2 siap mimpi bagai..haaha.

Mr feckry said...

buat wa tersenyum di pagi hari

MARIA LIZA said...

Konon dapat tidur kat peha pompuan yg empuk le tu...Ada hati dah tua2 nak menggatal..

Fareha Rahmat (Bos Besar) said...

gatainya atuk...huhuhu

My Life's Journey said...

Hihihi pakcik@ atuk tu kesunyian kot zie hihihi :)

echa takashimaya said...

haha.bantal ape la cenggini :)

♥z@z@♥ said...

amboihhhh...memcm ek ciptaan china nie..

Cik Rose Cute said...

hahaha...ada jugak bantal cam gitu...

L@dyKichiMachiko said...

aiyakkkk??ini macam pun ada maa....

eVa said...

kacak alu gamba ktk deng.. merah gik ya.. super gojes!!!

eeee hahaha.. gelik nangga bantal ya juak koh.. ishh.. mun laki mok jak ya hahaha

Ika Abdullah said...

kck aie ktk lam gmbr ya!