Comel Giler Anak Erra Fazira Bertelekung Bagai :)







Alolololo...sejukkkk jek tgk anak perempuan Engku Emran dan Erra Fazira ni belajar semayang. Haaa gitu la sebaiknya kan. Didik anak utk menjaga solat dari kecik lg. Betul tak? ^_-

Harap sampai ke beso si Puteri Aleesya ni akan menjaga solatnya...Aminnn :)








BTW, bapak giler comel nah Aleesya ni kan. Love her hidung. Exactly follow her mother, kan? Comelllllll lah sesgt. Tak heran lg nanti if dia akan di ambik jd model/pelakon kanak² karang²...

...geram zie tgk. Comel secomel²nya :)











Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
MISS IZZATI BLOG
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::







Redbloodsnow Copyright©

8 comments:

Cik Wanie Ghani said...

dia sgt2 cute kan,
x tumpah mcm wajah ibunya saja,
cute sgt2:)

Uchi kay-f @hmad said...

mata si aleesya ikut engku ni...zie!

...sWeeT uMi... said...

comel cam erra kan...suke tgk dia, dah besar da dia, kejap je....

Susan Lolo B. said...

cumil betui la anak Erra ni...

Myra Jay said...

Memang comel..
Sebijik fotostat muka bapaknya :)

eVa said...

yobihh.. nang kck nya dah besar lak koh.. kck kedak emak nya juak eyh.. pande posing amik gamba senyum gya.. ayu jak ehhehe

L@dyKichiMachiko said...

like mother like daughter....comelll. dah besar kelak mmg gorjes!

hanabunga said...

comelnyaaaaaa aleesya :)