Didie Alias MenFITNAH Julia Ziegler Tidur Dgn Kru Produksi???



Alahaiii...artis OH artis! Mcm² hal lah uols nih. Sorg kata itu, sorg kata ini. Bg Zie, "if tak ada angin, masakan pokok bergoyang?" haa...betui idak??? Hehe. Bila Julia Ziegler menunding jari dgn mengatakan Didie Alias fitnah dia tidur dgn seorang kru produksi ketika penggambaran drama Noktah Erna...

...mmg ala² shock ler juga si ahkak didie ni dgr.


“Saya tidak tahu langsung tentang cerita itu. Julia yang membuka pekong sendiri tapi kenapa dia perlu mengaitkan nama saya dalam isu terbabit?

“Saya perlu bersihkan nama saya dengan tanggapan masyarakat yang ingat perkara tersebut benar, pihak program tersebut sepatutnya tidak menyiarkan muka saya sebelum mendapat kenyataan daripada saya.”

“Peristiwa ini benar-benar menjatuhkan maruah dan kredibiliti saya kerana ia tidak benar.” Didie Alias

Aduhaiiii...mungkin benar kot Didie tak bermulut jahat gitu kan. Ye lah...selazer² pun si ahkak didie ni, takde la sampai fitnah menfitnah bagai. Pape pun, jgn lah tuduh menuduh if takde BUKTI yg kuat ^_-

...to ahkak Didie, if you're innocent...then fight habis²an ea ^_^ Chaiyok, kak! :)









Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
Stylish De Shoppe Blogshop
-- Click SINI utk view her
blogshop :) tempat menjual
anak tudung, shawls, baju
etc yg cantik2 dgn harga yg
berpatutan dan murah. Berbaloi2!

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

9 comments:

alinac lover said...

lor julia ni x hbis2 ek

era kecik said...

macam2... err, era singgah sini :)

cik kiwi's said...

kalau jadi artis. citer camni kuat je meletup kan. padahal. dunia sebenar lagi banyak fitnah. berleluasaaaa. takde sape kisahhh

CT said...

uitssss...kita tgk je...no komen :)

eVa said...

kesian eyhhh. tedah juak nya.. yalah susah byk mulut..takut org nambah2 crita.. ya jadi nya huhuhu

Tihara said...

la cian nye..sape fitnah sape sbnr nye ni kan..donia2

:.—¤÷('[¤*F.a.n.a*¤]')÷¤—- said...

lol..lepas satu..satu lg..haishh..

Mr feckry said...

emm...dorang tu tak pk dosa ke

Cik Rose Cute said...

Biasa la....Artis...suka gosip2 hihihi...