Gambar Majlis Perkahwinan Norman Hakim dan Memey Suhaiza :) LAWA Sey!










Amboiii...lawa seyyyy memey uolssss. Tadi baca komen kat OhBulan.com. Ramai yg dok kata muka memey dh takde seri la, cam org tua la...adoiii lahhh uols ni taw. Tak baik gitu. Zie tgk lawa je si memey tu.

...ada gak seri dia tu zie tgk. Tak baik taw gitu.










Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
BLOG ZAZA
-- Click SINI to view
her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

13 comments:

Rozuan Ismail said...

mungkin yang kata gitu sebab kesian dengan abby kot

My Life's Journey said...

Cantiknya dress memey .. muke memey pun lain zie. Nampak cantik jak kmk tangga :)

Hrmmm mungkin yang lain tu cemburu atau tak berapa nak suke memey tu la diorang ckp mcm tu zie ..tak baik betul diorang ni uuu.

Tak sabar nak tgok gambar zie kawin pulak ..mesti cantik jugak mcm nie :). Chak!

baby said...

seb bekk bju wrne piinkk..sjuk atii ku..doakn je bek2..jgn lps nih kne tgkp ngn ex biinii plaakk yerr..smg doa yg baek2 mngiringi idup semuuaa org..ameenn.....eh zue..bju pngntiinmu wrne pe nntii??

Cik Rose Cute said...

tue...mungkin sebab si memey dah kurus kot...tu yang nampak lainkan....Apa la dorang nie..kutuk cam tu....kesian si couple nie...

Ardini Humaira said...

cun betollah baju memey yunk! kenannya aku!

Eryn Azreen said...

btol3...cantik jew memey tu

Uchi kay-f @hmad said...

pergh tema color orange tue! congrates for both of them......

Yana@Nana said...

kak..saye ,mmg x suke gan memey.. but siyes mmg dia cntik time pic wed nie .. suka baju dia.. make-up dia.. berbeza dr pra wedding dia.. teruja tgok

eVa said...

kacak da jak bj eyhh.. memey kck mun k makep aie.. kulitnya licin.. suka ngga kulitnya.. congrats ngn cdak duak..

zh-ena said...

bg ena sama jea muka memey sebelum 2nie muka sbb dah selalu sgt kuar muka dia di magazine jd bila kawen nie tgk sama jea

♥z@z@♥ said...

xtau nak beza coz diorg nie dah salu sgt mekap cmnie..so nampak biase je..

ZanaNordin said...

cantiknyaaaaaa
suka ngan kaler dia..sweet jer..

alahai..walaupun ramai yg tak suka ngan memey nie
tp akak tak kisah..
suka jer ngan dia..
even lakonan dia pun ok..

biasalah..
kekadang orang nie..emosi terlebih.
yang lepas tu biar ler lepas..

Myra Jay said...

BajuMemey memang cantik.. :)

Tp muka Memey lainlah, lg 1 kat bahagian kepala nampak terlalu kosong.. Mahkota macam tak masuk je :-0