Hari Ini Mood Kembali Ke Laut... Haishhhh :(



Huarghhhhhhh....ngantoknyaaaaaaaaaaaa mataaaa. Dah 3 mlm dh zie trouble sleeping. Sgtt sgttt benci dgn mata dan otak yg tak berhenti berfikir nih. Dahlah bdn super letih. Because of that cukup tido...now bdn dh sakit-sakit :(

...mana tak nya mood nk ke laut. Hadoiiii.





Layan lagu Ungu - Percaya Padaku ni je lah utk hilangkan ngantok. I loveeeeee ungu... love love loveeee gitu. Hehehe. My fav indonesian band. Terbaik dari ladang ^_- hehe.










Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
BLOG ZAZA
-- Click SINI to view
her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

10 comments:

msredcheesecake said...

nape takleh tido....teringat wedding ke?

Redbloodsnow said...

MS REDCHEESECAKE
--> pkir sal wedding, pkir sal paperwork. arghhh stres! :(

www.myobw.com said...

itu yg xleh tertido yew... byk sgt bpkir...

sYafIk-wAy said...

wahhh bestnye lyn lagu ni . muahahaha *seb bek tenet laju* .

sweethOneY said...

aku pun x cukup tidur lately neh. asyik kena kaco dek suami je. Eh ! hahaha :P

siti asiah said...

cian zie...penangan nak wedding kan...tak lena tdo...nnt dah kawen,tdo puas2..hehe

L@dyKichiMachiko said...

ilek2 dear....kmk suka lagu ya kohhh!
its dedicated to me by my fiance! Loveeee it tooo

Uchi kay-f @hmad said...

hrp2 mood kembali ke darat!

try ke sini:-

http://uruchimaru-kf.blogspot.com/2011/09/6092011.html

Myra Jay said...

Jgn terlampau stress sgt Yunk, tak baek untuk kesihatan tau..

Dah le nak kawen nie, laaagi kena jaga kesihatan tau..

Cik Rose Cute said...

banyak lagi ke tak siap pasal wedding tue...hihihihi