Khairul Fahmi dan Dalia Teck Dlm PROSES Mengenali Hati Budi Masing²




Saya dan Khairul Fahmi sedang dalam proses mengenali hati budi masing-masing. Malah apabila dilemparkan pelbagai tuduhan dan beberapa gosip membuatkan kami lebih kerap berhubung. Kami makin rapat selepas pelbagai pertuduhan dan perkataan kurang sopan yang dikeluarkan kepada saya oleh individu-individu tertentu" - Dahlia Teck


Haaa...aritu bukan mainnnn lg nak nafi segalakan. But now...keluar plak statement mengatakan dlm proses mengenali hati budi bagai. Aiyoyoyo...cuba admit awal² uols tu bercinta...

..kan bagus :) Takyah putar belit bagai.









Saya tak nak masuk campur dalam hal Elia dan Fahmi. Yang pasti Fahmi sendiri menyatakan yang dia ada banyak sebab yang membuatkan dia nekad untuk memutuskan pertunangan. Fahmi bukan jenis yang bercerita hal peribadi dia, saya dah lama berkawan dengan dia pun dia susah hendak bercerita tetapi bila keadaan menjadi semakin teruk, dan blog Ahkak Puaka diwujudkan, menyebabkan Fahmi mengadu semua kepada saya.

Dan itu satu faktor yang membuat kami lebih rapat. Kami sendiri pun terkejut macam mana Ahkak Puaka dapat tahu tentang semua itu. Mungkin salah seorang ahli keluarga terdekat atau kawan Fahmi atau Elia - Dahlia Teck


Pssttt..siapa tahu blog AKAK PUAKA yg di maksudkan oleh Dahlia tu. Mek gtaw zie. nak gak zie skodeng blog tu...hehehe.










Redbloodsnow Copyright©

22 comments:

Uchi kay-f @hmad said...

blog tu? gugel je zie..

**dlm proses iya,baguslah kf je yg tak prosesx2 bhahaha.......

~nadyahoney~ said...

saya rasa tau link dia...klu tak silap ni dia punya link http://akugileglamour.blogspot.com/
zie nilai la sendiri betul atau tidak kenyataan dlm blog ni..

fadhdeela said...

meluat la ngan cite diaorg nie!!! mcm2..membuhsankan sungguh laaa ehh huhu

~♥dieyba_baby♥~ said...

mybe blog kak elia kot.. tah la..

♥ Dea ♥ said...

tok ny kak zie.. mek pnah terbaca masa bw.. :)

http://akugileglamour.blogspot.com/

Mrs. Adnan said...

http://akugileglamour.blogspot.com/

blog ni mcm merapu tp sejauh mana kebenarannya, wallahuaklam.. tp si "ahkak" ni ada bukti macam2. baca & nilai sendiri ek.

Mommy Lily said...

Standard artis la zie kan, mula-mula abang adik, lepas tu mengenali hati budi.
apa-apa pun semoga berbahagia lah mereka-mereka.

alinac lover said...

mcm2 ek dorg nih

kayrul-shah said...

nie kes standard ayat macam memey dan norman la...lagi nak selindung-selindung

Dilakochan said...

alahai. ayat STANDART lettew!

Mcm norman dgn memei tuh gak. takde pape2. alih2 kawin gak siap burjuta juta sponser!...

Pupel Liyana said...

DAH BACE DA BLOG TU.. hai kelaka pun ada jadinye kisah mereka ni hehehhe
ala retissss mesti menafikan dulu.. kalau awal2 dah ngaku tak besh la kan. tak retiss

Myra Jay said...

Itula trend sekarang, memula nafi pehtu dah reda skit baru nak ngaku..

Tihara said...

maybe elia terlalu expose story fahmi..tu yg stress mamat tu..leh terima ke pendpat ni..segala2 nya ada hikmah tersendiri..

Lyaa Suriany said...

psl diorang ni mcm xleh nk komen lbh2..
sbb
rasa nya dua2 pun ade buat slh.
elia dgn cara die
apex dgn cara die
tp bila baca blog akk puaka tu
mcm ade kebenaran jgak
so skrg ni
xmmihak mane2 phk ..
sbb dorang je tau kebenaran..

Miss Volvo said...

aku tak suka elia aku tak suka dahlia. fahmi pon aku tak suka wahaha!

Miss Volvo said...

aku tak suka elia aku tak suka dahlia. fahmi pon aku tak suka wahaha!

cik chinta said...

biarle derang kot. kite jaga diri sindri dah ckup.

eVa said...

yahhh.. duhal tek.. ada blog nya.. mek nak bc juak zie.. skodeng zie juh ahahha

eVa said...

mek bc sikit jak zie.. ishh xbrani nak baca.. expose ilak.. sapa ndah polah kah.. nya blog header mati2 kedak elia pun blog.. mcm kes yuyu zulaikha juak.. ada org polah blog kedak yuyu.. mati keja..

Dilakochan said...

Oh ni haa beloh ahkak puaka tuh zie!

http://akugileglamour.blogspot.com/

LaLaLovy said...

i'm a friend of dalia teck. not dahlia . hanya yang terdekat dapat tahu segalanya,. =)

Cik Rose Cute said...

Pernah singgah jugak hihihi blog tue...