Lately Ni Dah Kerap Pening Kepala :(



Mencik arrr...hampir setiap hari dah Zie sakit kepala taw. Mencik nk makan ubat. Kadang-kadang Zie tahankan aje. Unless dh tak tertahan pening, baru makan ubat. If kat umah...tido je. Kompom hilang pening...hehe.

...tp if kat opis, tak leh nak tido. Adoiiiii...harini zie wednesday blues :(











Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
MAIRA & MICA COLLECTION
-- Click SINI Tempat menjual
pakaian dan barangan baby yg
sgt cantik dgn harga yg berpatutan :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

9 comments:

...sWeeT uMi... said...

cian nye...ni mesti gara2 dok pikir pasal wedding kan...

♥z@z@♥ said...

yunk, kesihatan kene jaga ye..dah dekat nak sampai hari nie mmg pening memikirkan byk perkara nk kene settle nga masalah keje lg..jgn stress oke..

Ku Azhar said...

pening kpla sbb dh nk 3000 kowt hehehe :)

ana apez said...

i use to do this method:-
letakkan towel merah yang dibasahkan sedikit (tak basah sangat dan tak kering) atas kelopak mata sambil berbaring. kosongkan fikiran (jangan fikirkan sesuatu yang bley buat zie stress)

insyallah... its work for me.

AmirFX said...

Olaterdah... Mbak rehat secukupnya next time n perlukan eksesais sikit2 juak k ilangkan stress...

Uchi kay-f @hmad said...

eh zie jan mkn ubat sllu owh!

ape kate stand sebotol orange sunkiest if sakit kepala bancuh air orange suam tu with out gula okeh!

Myra Jay said...

Jangan kerap makan ubat Yank, tak baik untuk kesihatan tau :)

eVa said...

boh salu ilak mkn pil zie.. ktk minum byk 100 plus.. ya bgs gik.. then nya nambah energy ktk .. n kurang asa nak flu or demam..

Cik Rose Cute said...

Zie kalau pening tak elok amalkan panadol.....efek bila tua...ada cerita di sebaliknya....