SAH Sudah Khairul Fahmi dan Dalia Teck Bercinta :)



Tweet Apex yg ni kejap je dia publishkan. Lepas tu dia deletekan atas nasihat sesorg. Hahhhh...mmg sahlah kan dorg bercinta. Alololo...jiwang rupanya Apex ni ek.






Nampak nah Apex sgt cintakan Dalia Teck kan? :) Soooo sweet. Nape ntah tetiba zie cam suka je dorg ni bersatu. What happen between Apex-Elia-Dalia... itu hanya mereka je yg mengetahui hal sebenar.

...apa yg penting, Zie doakan hubungan Apex kali ini berkekalan ke jinjang pelamin. Pasnih nnti, namo lah tunang-tunang bagai lg ek. Kawen je terus ek, dik :P









Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
Blog Amy Ameera Make-up
-- Click SINI If interested
nak gunakan khidmat andaman
utk majlis2 uols :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

13 comments:

Uchi kay-f @hmad said...

Pasnih nnti, namo lah tunang-tunang bagai lg ek. Kawen je terus ek, dik :P <--------yg ni saya SOKONG 200%

Diana @ bilakukatacinta said...

pepon Zie..try to not hurt another feeling..memang dah putus..dah hepi ada pengganti - tp jgn tunjuk sgt..

eVa said...

aok eyh .. mena zie.. kmk pun tgga mcm rindok jak ngga cdak duak ow.. sweet jak bc tweet nya.. doa jak terbaik k nya..

alinac lover said...

mcm2 je dorg ni~ tgu dan lihat~

sweethOneY said...

Sorryyyy tak sukaa khairul fahmi. tak suka lelaki mcm ni.

Qaseh said...

setuju sgt...terus nikah je senang tunang2 ni byk dugaannya

Rozuan Ismail said...

kesian elia.

zh-ena said...

betul tu pasnie tak payah la bertunang2 lg terus jea la nikah

L@dyKichiMachiko said...

ermmm...

Cik Rose Cute said...

Sis no komen la zie hihihi.....kebiasaannya...orang pantai timur suka kawin dekat-dekat....katanya mudah....

dak eina said...

kte pon sokong apek n gf baru dia..kekeke :P

Ardini Humaira said...

aku pun ada baca twit ni.. tkujat sakan gak aku haha...

p/s: kfcm minat hanis zalikha weh

♥z@z@♥ said...

dulu suke fahmi nie coz dia perform mmg best..tp sori to say la..aku mmg anti nga lelaki cmnie..