Semakin Tua, Semakin Kurenggg Ar Mood Dgn Durian :(



Zie kan uols, ada kureng ckit nak nelan durian taw. Takat seulas dua tu…ok la. But if dah sampai 3 ulas.... siap sedia lah kau tadah baldi merah kat depan muka. KOMPOM akan muntah…HOHO :P

Lagi satu…bau durian sgttt lah memeningkan kepala zie…huhu.









Seronok je tgk mak n my SIL, Nuri, mentedarah durian sampai berbijik-bijik durian dorg telan. Vavavava… teringinnn nak bernafsu mkn durian gitu taw ^_^ Ngee… Frankly speaking, dulu zie berhantu giler mkn durian taw.

time umur below 25 years old. Mmg pantang musim durian. Sure tekak ngiyau nk ngap! But now..bila umur semakin menua, nape ek tetiba “tolak” durian ek??? Pelik bin Ajaib di situ…huhu.









Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
Blog Ardini Humaira
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

15 comments:

eynda said...

Akak pulak, lepas kawin baru pandai mentekedarah durian hehe... masa anak dara bau durian pun tak boleh... :-p

...sWeeT uMi... said...

ish cam tu plak ek zie...umi tak pernah lak rase cam tu huhuhu...tp durian mmg sodap ekekeke

AmirFX said...

Bukan faktor umur.. Mungkin ktk kenak penyakit Durianmuntahphobia..

♥ Dea ♥ said...

mek gila duriann.. n tempoyak... hoho..

sweethOneY said...

aku so so aje ngan durian. ada rasala seulas dua, xde pun tak ngape. hehee

MARIA LIZA said...

Maria sgt alah dgn DURIAN...Bau & makan memang tidak sama sekali...Memang jenis tak mkn...So, kalau husben nak makan kena mkn kat tepi jln...Durian not allowed dlm rumah ye..

Cik Ila said...

wah...sedapnya durian..hehehee

Vivi Lim @ Mrs.Nurulazmi said...

mek duak hubby mek suka mamam durian..selalu jenjalan carik buah durian..makan sampei kenyang =0).

Mr feckry said...

ari tu wa baru melantak durian

Uchi kay-f @hmad said...

kf pun dah jrg2 mam isi durian even urg ajak mkn pun asyik mem tarik lati je..

Myra Jay said...

Myra suka gak makan durian nie, asal musim je mesti makan punya :-)

Nava.K said...

I don't mind eating durian once a while but my preference is for sure tempoyak with rice.

eVa said...

sama kta zie.. kmk nektok kin kurang.. xkedak dolok gik dh.. pahal ow.. xda nafsu nak mkn ilak kah apa.. tedah kta lok haha

alinac lover said...

yong smpi skg xleh sgt mkn durian..dlm rumah sorg2 je mmg x pedulik durian..heran gak ni hahaha

zuneta said...

zu mmg tak makan durian dah skrg, bau pun tak leh...pening kepala...dulu makan la...