Tahniah Diatas Perkahwinannya, Danny X-Factor



Uiii...senyap² dorg ni kawen ek. Sentap dak media nooo...hehe :D Maybe dorg nak privasi kot. Tu yg dorg kawen senyap² dari media. Tu la ko media....kepochi sgt. Kan dah tak di undang... HAHA :D

“Setiap kali selebriti melangsungkan perkahwinan, bermacam-macam persepsi baik positif atau negatif yang akan timbul. Itu yang saya cuba elakkan kerana gusar dengan kata-kata yang mungkin tidak sedap didengar,” Danny X-Factor

Betul jugak tu kan :) Oh ye, mereka berkahwin pd 16/9/11 yg lalu ^_- Pape pun, CONGRATS ya, Danny :)










Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
Blog Ardini Humaira
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

10 comments:

Tihara said...

TAHNIAH UTK MEREKA BDUA.. :)

sarah mohamad said...

tahniah buat danny :D

kak, rinduuuuuu :) lama tak datang jenguk sini kan hehehehehe

eLLy said...

Congrat's ... Ramai artis kawin tahun nie kan

:.—¤÷('[¤*F.a.n.a*¤]')÷¤—- said...

wah...tahniah danny :)

Syazwan Che Deraman said...

ore kelate tu.
hehe
tahniah untuk mereka!

Mizz Coki said...

huhu. hilang lagik sorang pramugari ... sorang gik dikebas Nabil ahahaahahh

Uchi kay-f @hmad said...

c0ngrates for them...

Myra Jay said...

Tahniah buat mereka berdua.. :)

eVa said...

bsglah juak.. arap media dpt respect cdak bh.. congrats to them..

Cik Rose Cute said...

Memang tahu Danny nie...tunang..dah kawin ya...senyap2 jer...