Aduhhhhh.... PATAH arrr Uolsss. Camne Nieee....



Uols masih ingat lg tak dgn Padini spec yg Dillah belikan utk zie aritu??? If tak ingat, uols boleh click ---- SINI utk baca balik ek. Uols nk tahu apa terjadi kat spec tu sekarang????

....Meh tgk bawah :(











See uolsssss....patah arr kaki dia :( Camne nieee.... so far belum lg zie gtaw Dillah. Takut arr nk gtaw dia. Takut dillah marah zie tak pandai jaga barang pemberian dia..

...aduhhhhhhh. Camne lah kau leh patah spec oiiii.





Kat bahagian tu arr yg patah. Nanti zie try gamkan dia balik dgn super glue. Tgk leh tak. Harap² dpt arr. Rasa cam nk aje beli yg baru senyap². Tp mahal arrr....camne ek??? gtaw dillah ke tak ek uols???

....takut seyy kena marah :( Coz spec dia yg zie bagi, dia jaga seelok²nya. Zie plak, tak sampai pun 2 bulan....dah patah :( :( Aduhhh... kena marah arr pasni nanti.










Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
Blogshop Alinac Shoppe
-- Click SINI If nak
product2 kesihatan dan
kecantikkan. Macam2
ada kooo uols :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

17 comments:

al_hakim said...

ganas ni..wuu

Eina said...

pegi je kedai zie..dorang bole pasang skru balik...

sweety_nur said...

camna leh patah k.zie.....supposely u should tell him what happen i guess...

fieda said...

alamak..camner blh patah tu zie...huhu...

nurul atikah said...

Alooooo sian k.zie takpe gitau je. Alaaaa nanti soh abg dillah tambah lagi satu dulang hantaran. spec baru! hehehe. dia tak marah nya lah. bgtau je!

AmirFX said...

Jeng3... haha.. Asanya patah ya sik disengajakan.. DIllah faham kali...

Susan Lolo Bua said...

kena pandai2 la cri alasan biar ndak kena marah :)

cik ika said...

ala..siannye..beli baru je la sis..hehehe..

p/s: rindu kat sis meh~~

Tihara said...

g repair kat kedai :)

alinac lover said...

repair dulu bru btau

My Life's Journey said...

Zie ..kkt padah gan nya ..c marah bang polis ya ... marah2 sayang jak nya ya ..

♥z@z@♥ said...

better gtau..insyaAllah dillah x marah..

Syahbinar Shuib said...

Lol,, camne la boleh patah tu ?

Cik Rose Cute said...

alahai! rasanya baru jer dillah belikan....sis rasa...kalau dillah tahu mesti dia marah...gi kedai senyap2 repair balik

kayrul-shah said...

ganas betul la zie nie...cuba hantar kat kedai balik mana tau diorang boleh baiki...

Myra Jay said...

Camne leh patah ni Yank, terpijak ke @ salah letak..

Selalu spek mahal akan tahan lama..

eVa said...

hehehe.. crk ayat nok syg2 lok.. xda nya marah lak.. ehhehe.. tedah.. coba dolok cek kat kedey spec mata lok zie.. ne tauk dpt dslamatkan..