Alahaiii...Kesian Elfira Loy Jd Bahan Gelak Org Gara² Bahasa English Salah



Aduhaiiii....sabar je lah ea, dik. Biasalah, we are not perfect dlm berbahasa english ni. Tp bila a public public figure error in english...apa lagi masyarakat niiii. Terus arr ejek cukup². Adoiiiyai.

...kesian budak ni taw. Eh CHOP! seksi jugak rupanya budak ni ek. Terkasima kejap :P





Haa ini lah dia ayat yg ada penggunaan yg salah tu. actually is supposed to be COST not CAUSE..hehe. Pape pun, Zie tak kesah ttg kesalahan ayat yg dia guna. Tp apa yg ZIE KESAh adalah...she showing off her Versace price tu arr.

...45K ea? Whoaa! Alaa...namo lah menunjuk² sekian² rega benda alah kau beli, dik. Tak baik lah gitu. Riak namanya. Namo gitu lg ek pasni ^_- winkss











Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
Blogshop Alinac Shoppe
-- Click SINI If nak
product2 kesihatan dan
kecantikkan. Macam2
ada kooo uols :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

19 comments:

Adek Pijat said...

nak menunjuk punya pasal, sampai salah tulis..

shahrul said...

Riak itu amalan??? jeng jeng jeng~ :p

Secret Drifter said...

atau dia saje2 tulis... mcm nowadays trend suka tulis grammar salah..

Cik Shiqa said...

setuju dgn adek pijat. over eksaited kot.hehehe

sweety_nur said...

hehehehe budak skolah lagi...besa lar...y besar lg salah tulis tmbh2 bdak2 lgi...btw...dia org KEDAH....dekat kg nenek sya...ish2..malu-malu...

nurul diana said...

akibat menunjukk , hahaha

Uchi kay-f @hmad said...

alahai beli2 mhl tak cukup kain plak..!!

roha said...

amboi kemain lagi budak sekolah dah menyeksi mcm ni..apa nak jadi la..

Cik Rose Cute said...

seksi pulak budak nie....

Tihara said...

bese le bdk baru nk ambik spm..dia beli ke sponsor zie?..fuihh..anggap je la bdk2 nye pasal hehe :)

khairul akmal bin azman said...

artis malaysia ni mmg
sume bende nak bg taw kat tweet2..kalaw boleh dalam bilik mandi pun nak tulis..
terlampau advance
nak bg taw detail nye sal..hehe

My Life's Journey said...

Hrmmm mahal2 ..tapi nampak tak berapa cantik .. mungkin sebab kain tu bagus hrmmmm ..


Sayangnya baju ni ada seksi banyak .. huhuhu

Ekin Razly said...

bahasa english ke bahasa inggeris?

Myra Jay said...

Betul tu, nak habaq kat semua dia punya versace berharga 45,k.. Adoyaaii..


**Tp betulla, memang seksi ar Elfira ni :)

SURIA AMANDA said...

kekadang dia ni lebih english dari melayu tp salah..caner tuh?

AmirFX said...

Haha.. Patut juak kenak perli cemya sekali... So op menar gilak...

eVa said...

eheheheh.. xpa bh.. suma polah salah.. gik miak juak nya tok bh.. dah mok nait juak.. suma d perati org nektok..

iema... said...

aduyaiiiiiiii seksinya budak nie... tak padan ngan Umonyeee

mr_mrs mikko said...

aku pn kan yang..
kalo pasal slh ckp bi tu aku x kisah..
aku bengang pasal mnunjuk tu..