Fida : " Maaf Mamat tidak berharga.."



Whoaaa! Zie nk gak UP entry ttg kekesalan fida terhadap Mamat Sepah w/pun dh basi. Coz zie baruuuuu baca. Hehe.

Mamat boleh minta maaf, tapi bagaimana dia nak tutup tohmahan orang terhadap saya? Sekalipun gambar berkenaan sudah dipadamkan dari Facebook Mamat, gambar itu sudah tersebar merata-rata. Buat masa ini, saya tak boleh terima Mamat, nak bercakap atau berjumpa dengan dirinya sekalipun, saya tak boleh. Mamat pernah cakap, dia sayang saya. Saya tak faham apa erti sayang bagi Mamat. Jika benar-benar menyayangi saya, beliau seharusnya memelihara air muka dan maruah diri saya. Justeru, saya amat-amat terkilan dengan sikap Mamat, sangat kecewa dengannya

Bagi saya, sekiranya Mamat berasakan dirinya bersalah, dia harus minta maaf dengan ikhlas, tak perlu mempertahankan dirinya lagi. Kesungguhannya saya tak nampak. Maaf Mamat tidak berharga. Dia tak mampu mengembalikan maruha saya yang tercemar. Saya tak pasti di mana pengakhiran perhubungan kami nanti. Saya berasakan diri ini seolah-olah teraniaya.

Maybe ini kot "petanda" yg mamat ni bukan lelaki yg baik utk Fida kot. Kottt aje lah ea uols :D Pape pun, kesian giler lah kat Fida. Teruk dia kena hentam dek masyarakat gara-gara mamat TERRRRupload gambar tersebut.

...Bg Zie plak, dua-dua mereka salah. So Zie tak memihak sesiapa ^_^











Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
Aisumi Blog
-- Click SINI to view
her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

15 comments:

Uchi kay-f @hmad said...

alahai..kisah cinta tiada pernah temui titik noktah wahai zie madini.......*tetibe melankolik plak*

btw novel ls in draft taw...hihihi..opss

izaFiza said...

tak perlu kot nk salahkn org len rasanya.coz masing2 bersalah.kan.

atty's said...

salah besar pada fida..sapa suh free hair time dating..tak jaga aurat..huhuhuuhuhu..semoga tidak terjadi pada kita..

nurdani said...

dua-dua salah.sorang buka aurat, sorang lagi taksub upload di fb.sekian.hehe

Cik Kuntum said...

mmg dua2 salah, sapa suruh keluar jalan2 bukak tudung? si mamat tu pun mmg jeni yg x bertanggungjwblah..tgk je kes ex dia..

lan_ax said...

melepas aku..
http://miahahahahaha.blogspot.com/

Mizz Coki said...

Fida .. ko ya kachak aih. Sik boh gago ngan Mamat ya. Abang jual burger tepi jeraya jauhhhhhhhhhhhhhh lebih hensem dari nya iya. Hazab nar juwak nasib menang Raja Lawak mun sik sama taraf jak ngan nok ngembak van sapu di pasar nun.

kayrul-shah said...

harap2 dua2 dapat muhasabah diri masing2 atas kejadian yg berlaku nie..

-syira- said...

herm...dugaan dari DIA buat mereka..:)

khairul akmal bin azman said...

amin..kay mmg tak berkonan mamat ..
player..

zuneta said...

fida pun slh jgk dalam hal ni...dah fida bertudung litup...pelik jgk, tetiba buka aurat bila berada di luar...tak kisah dalam kereta ke tak....mamat still bukan muhrim dia...leher pun aurat juga...

zh-ena said...

kesimpulannya jgn dedahkan aurat kita pd lelaki yg bukan muhrim kita

LoVe HunTer.. said...

dunia akhir zaman :)

Cik Rose Cute said...

Memang elok pun...Fieda tak maafkan si mamat tue....Fieda tukan baik...Mamat tak sesuai untuk Fieda....Sis tak suka mamat gan fieda couple hihihihi

mysara said...

sama2 salah kn...