Gara² Kecurang Asthon Kutcher... Demi Moore Halau Keluar Rumah



Eee....mintak simpang lah pekara cam gni terjadi kat rumahtangga zie nanti. Puhh puhhh! Tu la kau Asthon...curang lah lagi. Kannnnnnnn dah. Skrg ni tgh hangat di sebarkan gossip di Hollywood mengatakan Demi Moore menghalau Asthon Kutcher keluar dr umah.

Sumber lain juga turut mengungkapkan, Demi Morre juga sudah kembali mengamalkan tabiat buruk lamanya iaitu meneguk minuman keras - Sumber dari Murai.com.my

Adoiii demiiii...pikirkan ttg anak² muuuu.





Ouchhh! caught cheating time annviersary dorg plak tu. Adoiii makkk... sure hurt giler Demi Moore kalau gitu :( Dasar ah kau, Ashton.




Sara Leal yang berusia 22 tahun pula sudah pun menmbuat pengakuan tentang skandal seksnya dengan Ashton Kutcher.

Hishhh...perempuan ni. Dah kau runtuhkan rumahtangga org...boleh plak gi canang². Hemprhhh. Nampak nah tak cintakan Asthon Kutcher. Tp tak gak dpt salahkan dia gak kan. Salah si Ashton Kutcher gak.

...sapa suroh menggatal. Pape pun, cam ala² muka Britney Spears lah muka mistress asthon Kutcher ni kan :D








Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
Blog Amy Ameera Make-up
-- Click SINI If interested
nak gunakan khidmat andaman
utk majlis2 uols :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

7 comments:

Diana @ bilakukatacinta said...

zie..si ashton ni carik brg muda...hehe..maklumlah demi kan lagi berusia dari dia..

Mizz Coki said...

Lejuk dah Ashton dapat nok nenek nenek, ingin juak merasa nok mudak gik terit deng.
Hahahaa...

My Life's Journey said...

Hrmmm cian demi more .. hrmm cian dgn die . Nape la bende mcm ni sering berlaku dikalangan artis hrmm

Cik Rose Cute said...

hihihihi..lelaki...

AmirFX said...

Kiut jak skandalnya ya...

eVa said...

aieeeeee... gya ndah jadi cdak duak.. lamak bh cdak duak tok.. even demi moore tua dr ashton p demi moore nang gik kck..

Ardini Humaira said...

artis malaysia pun da jadi macam kisah retis hollywood da skang ni... huhu