Hadiah Being Top Pengomen Tegar, YAYYY!!! Sokka ^_-



Weehooo… org dpt surat chenta. Jangan J!!! Hehe :P Eheemmm… ehemmmm. Alamat zie tu harus koooo ai censoredkan noks. Kang tak pepasal jejaka kesepian dok stalked zie je nanti. Wahhhh… statement PERASAN siot. MIAHAHAHA.

Just K! **just K tu means just kidding ea** ^_-






Tadaaa! Ini yg zie dpt dari --- Kak Tihara. Her handmade crochet flower hair pin. Sebagai hadiah tanda penghargaan Zie selalu ngomen dia :) Comel okeh uols… sumpah, syg nk pakai…akan pakai utk pin shawl utk majlis-majlis tertentu je.

Seriously, mmg syg nk pakai. Hehehe. Pape pun, THANKS, KAK TIHA! Love it soooo much!









Click Sini Utk
Terjah dan Berkenalan
dgn Kak Tihara :)









Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
BRAINY-FAIDA
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

8 comments:

Tihara said...

wahh jauh nye pin croche tu terbang..yang penting dah selamat hinggap kat tangan zie ey :)

My Life's Journey said...

Wah best2 nya ..taniah zie .. seronok bile bace dapat anugerah pengomen tegar hihi

nUR_rOsALiNdA said...

Suka nyer dia!!~

Ardini Humaira said...

aku pun dapat
thanks kak tiha :)
hehe aku nak wat entry hari ni tatau dan ke tak

AmirFX said...

Best ehhh.. P mun orang laki apa nak hadiah beriknya ka...

fiQ'Ra said...

hek2, untung laaa jd pengomen tegar.. tahinah tau.. sgt comel klip tu ^^

Myra Jay said...

Tahniah ye Yank, lgpun Zie mmg rajin BW, no wonder leh dapat top komen ;) :)

Cik Rose Cute said...

Tahniah ya...Zie..Lagipun Zie suka komen blog orang...memang patut dapat Gift....hihihihi