Johan Ajak Izreen Azminda Bertunang???



Haiii...saling berbalas statement nampak. Kali ini Izreen Azminda berani mengatakan hal yg terbuku di hati. Ye lah uols...utk membersihkan maruah n nama dia after Johan As'ari mengaku mereka tidak bercinta.

...siapa nk di kata "hidung tak mancung, pipi tersorong²" oleh org kan???


“Saya dan Johan sudah tiada apa-apa hubungan lagi apabila dia tidak mengaku kami bercinta." Izreen Azminda

Dia ada janji banyak perkara dengan saya. Dia ada merancang untuk bertunang dengan saya. Perkara ini disaksikan sendiri oleh kawan-kawan rapat dan juga keluarga saya. Malah saya juga ada bukti SMS mengenai isu bertunang ini - Izreen Azminda

Haiyoooo kau Johan. Bagi aweks pengharapan PALSU nampak...hisshh! Sgtttttt lah ANTI Zie dgn manusia spesis nih taw. sgt² tak suka org yg bagi org pengharapan, lepas tu...pengharapan tu gone with the wind...puiii.

...Izreen, you don't deserved this type of guy! go cari lelaki lain. Buang karan je lelaki cam gnie. Tu tandanya dia bukan lelaki yg bertanggungjawap, HUH!








Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
Blogshop Alinac Shoppe
-- Click SINI If nak
product2 kesihatan dan
kecantikkan. Macam2
ada kooo uols :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

11 comments:

Cik Rose Cute said...

Ok la tue...hihihi...

sweety_nur said...

eh macam tu plak.....hurmmmm perangai x sesuai dengan rupa yang segak...suka maen2kan pompuan

♥z@z@♥ said...

macam² diorg nie kan..huhu

naf. said...

huhu tak knal siapa mereka -_-

btw,klu ad mase,jomla join ni,hii

http://nurulainulfarhain.blogspot.com/2011/10/bloggers-challenge-aka-pencetus-idea.html

My Life's Journey said...

Waaaaaaaaaaaa rupanya ada bukti ..hrmmm johan tak dapat kata apa2 tu hrmmm

Dilakochan said...

Aiyooo!
Malu pun ye. Kesian pun ade lah skit.

Nowadays gadis xleh nk percaya naaa kata2 dr laki ni.

Tkut ape yg pernah dicakap johan tu,
sekadar berbasi2, diambik serius si gadis ni.

Tapi entahlah lahkan, mekaa je yg tahu cerita sebenar..

Stilla Royazrie said...

mek sik kenal ompuan ya yunk...heheheh

Myra Jay said...

Adehhh, macam2..

Mungkin Johan sekarang di ambang ke..., so dia maybe taknak terikat lagi kot..

eVa said...

ahahha.. xabis2 crita tok koh.. xpa2.. slalu pelakon baru2 mcm tok nang ada isu gtok.. xlamak xda gik.. hehe

eVa said...

eyhh.. mpuan tok bukan nok nya k tudung kahh???? mek bok prasaaannnn.. ngok ngek juak eyhhhhh

BabyIntan said...

Artis ohhh artis...hurrmmm.

BabyIntan’s latest n3:
Gaun Tahun 2009…
Beware! Renungan Menggoda Cik Arissa…
My Barbie Doll!