Kris Dayanti Simpan Darah Tali Pusat Anak



Kedengaran cam eeeyeewww je kan. Simpan darah bagai. Tp relek lu bai. Itu utk kebaikkan anaknya, Ariannha Amora Lemos katanya. Mereka menyimpan darah dari tali pusat anaknya dia bank plasenta.


"Perkara ini sudah menjadi trend kesihatan yang baru yang turut dipraktikkan di Singapura. Saya melihat ia sebagai suatu perkara yang positif kerana mampu menyembuhkan penyakit yang mungkin akan menyerang 100 peratus" - KD

Menurut perubatan, Darah tali pusat bayi diketahui mengandungi “stem” sel yang dapat menyembuhkan bayi jika diserang penyakit genetik atau penyakit serius lain.

....a big thumbs up utk mereka kerana menitikberatkan kesihatan amora di masa hadapan :)








Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
Aisumi Blog
-- Click SINI to view
her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

15 comments:

atty's said...

sedap gak nama anak kris..

Zura said...

anak dia dulu ade ke dia buat

Redbloodsnow said...

ZURA
---> amboiii ko kak zuraa. soklan panas gitu. sokkaaa sokkaa! hehe. tu arr kan.

Anak² dia yg DULU, ada ke buat gitu??? TETTTTT! ^_-

Tihara said...

dah beranak dia ni..hik3

Riena Haiqal said...

Alahai.. terkejut gak tadi dengan tajuk besor tu.. Kan dah terkono... :))

mummy_ayu said...

pulak..mcm tu pun ada..Kak AYu just simpan tali pusat tu jer...and tag kaki masa baru bersalin tu..sbg kenangan...

ArELeEz said...

rasanye, sume org pun nak simpan. tp, bila tgk pd kos tu yg cam t'beliak bijik mata! klu kaya-raya, why not la kan..

CHU MAJORFLAVA said...

muka kris dayanti kin kedak mj..botox & plastik,aiyo.

Rozuan Ismail said...

kalau boleh,semua org nak.tapi kos mainanance darah itu terlampau mahal.hanya yang berduit yg mampu

My Life's Journey said...

Hihi ..kata orang zie ..simpan tali pusat sesama adik beradik and plus gan kacip mengeratkan hubungan adik beradik .. kmk dengar orang tua madah la hihi

comel baby umahhhhhhhhhh

Cik Rose Cute said...

Muka kris...dah teruk sangatkan..kena botox...comel baby..

pRincESs_N said...

Malaysia pon ade service stemcell ni..dlu igt nk wat tuk Aryyan..skali cost die ribu2 ko..terus diam..hihihi

Ardini Humaira said...

macam2 la si kris ni ayoooiii

Myra Jay said...

Pipi KD, bolatnya... :-)

eVa said...

wow!! xpenah juak mek dgr koh.. grrrr...