Linda Jasmine Hamil Anak Perempuan :)



Wahhh...mengandung lagi Linda Jasmine kooo uols. Usia kandungan Linda skrg memasuki bulan ke-4 :) Tahniah Zie ucapkan buat Linda dan Que :) Mereka dh pun buat check up jantina bayi yg di kandung.

...menurut doktor, kandungan Linda 95% hamil anak perempuan. Wahhhh :)


"Kandungan saya bakal memasuki empat bulan dan kehidupan saya dalam keadaan baik serta tidak sabar untuk mendapat bayi baru. Doktor mengesahkan bayi ini 95 peratus adalah perempuan. Bagaimanapun masih awal untuk membuat jangkaan." Linda Jasmine

A'ah betul tu...masih awal utk menjangka. Tp takpe la...lelaki ke, perempuan ke... sama je zuriat kita kan. syukur je dgn apa yg ALLAH SWT beri :) Zie ni bilaaaaa lg lah nk preggy ek...hemprhhh :(

...belum rezeki lg. Aritu muntah² "tak menjadi"...uuwaaa! Period sudah :( Takpe la...lom rezeki. Nanti try la :D








Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
BLOG ZAZA
-- Click SINI to view
her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

11 comments:

asha said...

sik pa zie.usaha lagik.usaha kan tgga kejayaan.sabar jak o.kita sama2 berusaha.heheh..chaiyok2..:p.

fiQ'Ra said...

alhmdulillah... rezeki lagi.. hehe.. kak zie insyaAllah beberapa minggu lagi ada la tuuu.. mas doakan tau..aminn :)

Aeen said...

ari tu muntah2 sbb nk priod kot yeh zie...hehehe..xpe2 sabar yeh zie..masih baru lg....same lah ngn aeen lom ade rezeki lg...same2 la kite berdoa agar masing2 cpt dpt anak yeh..=D

CAYANG ALIN said...

usaha lagi..pasti akan membuahkan hasil..

Ardini Humaira said...

InsyaAllah yunk... jangan risau tau ^__^

p/s: giler seksi baju pempuan tu huiii :D

mrs. daydeck said...

sekpa zie. coba lagik k.. auwww.. ;)

Myra Jay said...

Takpe Zie, jangan sedey2, baru lagi tu.. Banyak masa lagi untuk mencuba, yg penting jgn stress..

Ari tu Zie tak sihat sebab letey sangat, sama macam myra dulu lepas kawen muntah2, sakit badan semua..

Tp rezeki masih belum sampai lagi..
Dah hampir 2 tahun mencuba, kalau ikutkan lagi frust + sedih..

My Life's Journey said...

cpa zie .. msh baru gik ya .. hihi nya bagi peluang gan kitak honeymoon lok hihi ..amin2 ..insyallah mst ada lak :)

Riena Haiqal said...

Jangan putus asa Zie.... maybe sekarang belum ada rezeki...
Kitorang akan sentiasa mendoakan agar Zie cepat2 dapat baby.. mesti comel n cantik like Zie & Dillah... hhehehe
Usaha lebih la lepas ni.. hehehehehe :))

♥z@z@♥ said...

hahaha..x tahan bab try la..hehe..InsyaAllah yunk..coming soon..

saeko_nakamura said...

xpe sis, insya allah ade rezeki kak zie..banyakkan berdoa ok sis!=)