Dah Hampir Hilang sudah ^_-


Amboiii...mata. Nampak nAH fake! hahaha. Penangan contact lens ler tu. Tp yg peliknya, kenapa nampak warna hitam pekat ek? padahal lens tu berwarna purple...hehe.

...oh ye, bukan nk tunjuk lens ea. Tp entry ni nk tunjuk ini :D










Haaa...nak tunjuk inai pengantin di jari tu haa. after almost 2 bulan...dah nak hilang dah inai di kuku tu. Tinggal sikitttt je lagi. Nampak cam manisssss je kuku berinai kan...hehehehe.

...lepas ni, dah takde lg yg tahu kita ni baru kawen. Cewahhh. HAHAHA.









Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
Aisumi Blog
-- Click SINI to view
her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

10 comments:

Aeen said...

ala zie..xkawen pun still leh pakai inai jugak .....tp pkai utk kawen yg best kan..hehe...kite pun da 3 bln kawen inai pun sikit je lagi nk ilang..kat kuku kaki je lambat sikit ilangnye...hehe

My Life's Journey said...

Hihi .. walaupun c berinai ..kitak tetap manis dear :)

Tihara said...

putis nye zie..pakai inai baru la zie..hehe :)

...sWeeT uMi... said...

rase cam baru je zie kawin...tup tup dah dah 2 bulan rupe nye...inai tu kalu nak pakai lagi pasni pun ok....nmpk manis je jari bile berinai kan hehehehe

sweety_nur said...

amboiii suka bebenor yer k.zie... hehehe tpi klu dh lma kawen pon leh pkai inai gk...nampak cantik jer.

AmirFX said...

Aaaa... Inai dari Mekah best... *sik tauk mok komen apa*

Bui Junaidi said...

kim salam ngan cincin..hihi..lari tajuk

Cinta Hazel said...

kamek dh 3bln lbh nikah..inai pun dh abis..hehe

♥z@z@♥ said...

bestkan ble ade inai kan tangan...terasa mcm masih bru kawen lg..huhu

Qaseh said...

inai kat kuku tangan mmg cepat nak hilang tp kat kuku kaki masih ada lagi he hee