Isteri Jimmy (Suhaila) Masih Ketagih Judi dan Rokok


**Sumber gosip dari Kosmo**



Hishhh...hishhh, teruk gak perangai si Suhaila ni ek. Perbicaraan mahkamah kes mereka ni telah membuatkan Jimmy memecah pekung di dada.

"Sebelum bernikah, dia berjanji untuk meninggalkan tabiat buruk itu dan melayan saya 24 jam. Oleh sebab itulah saya bersetuju untuk berkahwin..."

""Bagaimanapun, ia tidak berubah selepas kami berkahwin kerana Nursuhaila masih berjudi hinggakan layanan terhadap saya terhad. Dia juga enggan berada di rumah saya yang tiada talian Internet tanpa wayar..."

"Saya juga bertanya penting ke layan FB dan BBM rakan-rakan, lalu dia menjawab lebih penting layan kawan daripada suami..." - JIMMY SHANLEY

Statement yg ini --- "lebih penting layan kawan daripada suami" --- astagfirrullahhal'azim, mengucap pjg zie dgr jwpan si suhaila tu. Berdosa besar weh...adoiiiyaiii. Mintak di jauhkan lah zie berperangai gnie....puhhh3x. Kesian jimmy kan...

...sama² kita doakan agar Suhaila insaf dan berubah menjadi isteri yg soleh ea. AMIN.











Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
TRIOLICIOUS COLLECTION
-- Click SINI :) tempat menjual
pelbagi jenis shawl yg sgt cantik
dgn harga yg murah je :) check it
out uols yg penggemar shawl ^_-

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
----- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

12 comments:

fieda said...

dh agak mmg suhaila yg tak btul ni..

Mr feckry said...

aiyo..minta jauh la bini macam tu

AkUfiZA™ said...

Hmmm ... esok² kuar la pulak statement dr sang isteri >suami gile seks luar tabii. Siape nak jawab tu? Jimmy kena sedar, hari ini die membuke aib isteri, esok² aib sendiri yang terbongkar. Hidup ni ade karmanye.

Redbloodsnow said...

AKU FIZA
--> really love ur komen! :)

En. Muncit said...

dunia2. macam2. kalau lelaki hilang sabar mmg cm tu la kot. tp bg izz . seburuk2 mane pon si isteri tu . die ttp isteri kita . tak perlu bukak pekung smpai mengaibkan org . elok2 dosa 2 si isteri yg dpt, ni dgn die pon dpt skali..haih

Tihara said...

sama2 kita mendoakan kebaikan kita sesama muslimin dan muslimah..Insya Allah :)

My Life's Journey said...

Hrmmm tak tau la apa nak jadi gan artis kita masa kini huuuu

My Life's Journey said...

Hrmmmm uuuu apa nak jadi la gan artis kita sekarang ni ..sedih je tengok

Erynz Shah said...

jimmy bkn dh dvorce ke ngn suhaila?
klo xsilap lah kan..
perempuan camnie, susah nak dbentuk dah. kata suami pun dah xnak dengar.

~~zAnAfAhMi~~ said...

kalau dah naik mahkamah, terpaksalah pecah tembelang..suka atau tidak..
susah kalau pasangan cabar mencabar.

eVa said...

adoheyyy.. doa jak terbaik utk cdak duak..

Cik Rose Cute said...

hish!! ada jugak orang cam gitu..