Jimmy Shanley Tak Berniat Nak Aibkan Isteri




FYI, mereka belum lagi bercerai ea. W/pun isterinya, Suhaila, menginginkan perceraian tp Jimmy still lg nk pertahankan rumahtangga mereka. Perbicaraan kes dorg ini adalah tuntut dari Jimmy supaya isterinya kembali taat kpdnya.

...so sama² kita doakan rumahtangga mereka kembali baik ok.




**sumber gosip dari Murai**



Berbalik kepada kes Jimmy membuat keterangan di mahkamah yg mengatakan tabiah Suhaila yg suka berjudi dan merokok still jugak tidak berubah selepas mereka berkahwin w/pun telah berjanji akan berubah.

...utk baca gosip penuh, sila click --- SINI.

"Saya tidak berniat untuk mengaibkan sesiapa dalam kes ini. Tetapi ini tuntutan mahkamah supaya masalah rumahtangga kami dapat diselesaikan dengan baik dan isteri saya kembali taat"

"Namun saya agak kesal bila perbicaraan ini telah dilakukan secara terbuka dan ianya diketahui umum. Oleh itu saya membuat keputusan untuk melakukan perbicaraan secara tertutup selepas ini"

JIMMY SHANLEY

Itu lah payahnya jd artis kan. Buat perbicaraan mahkamah pun tak senang. Ada² pihak nak buka mulut ttg apa yg di utarakan di bilik mahkamah. Hope sesgt Jimmy dan Suhaila kembali bersatu lagi.

...syg pperkenalan yg lama berakhir mcm gine :(









Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
AHM CATALYST
-- Click SINI Tempat menjual
barangan kesihatan berasaskan
minyak kelapa dara brand Catalyst :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

8 comments:

POSH76 said...

bila bercerai habis semua pekung keluar

J.Syazwana said...

tapi kalau dah tade rasa sayang boleh lagi ke selamatkan rumah tangga ni? huhu

tak kawen lagi jadi tak boleh nak komen lebih2 :D

AkUfiZA™ said...

Islam x mengharamkan perceraian. Dlm sesuatu perhubungan suami isteri, harus untuk berpisah sekiranye sudah tiade persefaham n sekirenye sudah tiade jalan penyelesaian. Daripade timbul fitnah n lebih banyak dosa, maka bercerailah jawapannye.

Wallahualam.

Qaseh said...

moga dijadikan pedoman buat semua terutamanya artis

ALLYNA HASHIM said...

tak abis2 kisah dorg ni kn....so kite sbgai isteri walau ape pun terjadi....syurga di bawah tapak kaki suami!!!.....

My Life's Journey said...

Huhu apa nak jadi .. harap segalanya berjalan dengan lancar ..amin :)

eVa said...

hmmmm... apa2 pun harap2 cdak duak oke.. jgn ada kontroversi gik.

mek ngga jimmy lam tb marek.. kin berisik nya ow.. dolok kurus nya bh

suriani sakura said...

syg baru je kawin dah jd kes cm ni...masing2 kne berubah jgn nak salahkan antara satu sama lain