Komen Norish Karman Tentang Gosip Hamil Luar Nikah



Before ni uols pernah dgr bukan ttg gosip yg mengatakan ada seorg artis yg berstatus janda sdg hamil anak luar nikah dan kini di Indonesia bagi menyembunyikan kehamilannya??? Haaa...Norish Karman lah yg dimaksudkan tu.

...siapa lah yg punya kerja buat fitnah gitu kat Norish. Kesian dia....fikir lah sikit pasal perasaan dia dan anak² dia. Ngok arr org yg sebar fitnah tu


“Secara peribadi, saya anggap dakwaan palsu dan liar itu sebagai sesuatu yang melampau, tidak beretika dan tidak adil buat saya dan anak-anak..."

“Saya berasa sedih apabila perlu menjelaskan kepada anak-anak bahawa cerita itu adalah dakwaan palsu.

“Apabila orang menuduh saya macam-macam, saya berasa sedih tetapi saya tiada masa untuk melayan fitnah sebegini,” - NORISH KARMAN

Tu la...tak baik okeh memfitnah org gitu. dan dan lg benda yg di fitnah tu adalah MARUAH org tue...please la. THINK before MENFITNAH! Camne if fitnah camgnie terkena kat diri sendiri...bodo ar kan nak fitnah², huh!

...hishhh, zie plak yg emo :D Pd Norish, sabar ea kak. If akak di pihak benar...no need to malu ^_- Kalau zie kan uols, saman aje :P








Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
BRAINY-FAIDA
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

8 comments:

Cho Zila said...

tak baikkan... janganlah fitnah2ni kesian....

Miss Zymah said...

biase la artis dilanda gosip..cewahh..

ZYASH said...

Tak tau pun ade gosip pasal ne...huhuhu

atty's said...

kty baru je tau pasal gosip ni bila baca blog zie nie.

My Life's Journey said...

Aaaaaaaaaaaaaaaa kecian kat die ..sampai hati diorang ni tau .. jahat sungguh :(

Dilakochan said...

Dah habis modal la tu sampai naik gossip cmtu...

CAYANG ALIN said...

Bila dah berstatus J..memang pandangan orang negatif jer kat kiter..sabor jer la..

eVa said...

aie sampey hati pdh gya koh.. yalah mulut org tok mcm2 jak..