Kedekut Nah Nak Bagi Kuah, Huh!





On last Saturday kan uols, zie gi la tapaw laksa sarawak kat nearest gerai kat area umah zie. tetiba tekak ngiyau for laksa pulak. So bila sampai rumah and letakkan laksa tu dlm mangkuk...

...eeee sakit hati plak terasa taw. Meh tgk...










Haaa seee...kau tgk kuah dia. bapak giler sikit nah. Dah lah bahan² sikit giler. Udang plak dia guna UDANG KERING...ada ka patut? hishhh. Sakit hati makan taw. agak² la nak ngaut keuntungan....grrrrr!









Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
CHU MAJORFLAVA
-- Click SINI utk view her
blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

13 comments:

Cik Rose Cute said...

alahai!! memang kedekut la....huhuhu

nUR_rOsALiNdA said...

Dik, akak baru berkesempatan singgah sini..Bz skang yang~ Wahhhh!!` Akak baca entry yg lepas², Zie peknen ek? Alhamdulillah :) Happy for you Zie

delour said...

lama dah tak merasa laksa sarawak ni kak zie..uii ckit bebenorlah kuahnya tu...

nur anis said...

rupa macam xde kuah je tu...sabo je lah... :)

YaYaNsMuM said...

tu la kalau org niaga, nak untung je...quality tak jaga...huhu

YaYaNsMuM said...

tu la kalau org niaga, nak untung je...quality tak jaga...huhu

My Life's Journey said...

Ummm kedekut la ..nampak gilak cda kuah ya deng huhu

Siti Asiah said...

yg Zie post dulu tu best tengok...sedapp je rase...yg ni plak...kesian...;)

fatin amalina husna said...

lorh..sikitnya kuah dya..
x sdap mkn cmtuu..

Ardini Humaira said...

unhh unhhhh bab bubuh udang kering tu sangat giler tak patuh. isk!

Adam Malaysian Idol said...

nang ada urang camya bejual o ... mok untung ajak, tapi kualiti xda ...

yalah urang kita mun dah berniaga zie ... di cney2 nang kompom akan ada manusia sedajal ya koh hey ... x kamek faham koh ...

cian kitak oh ... ngarap ati da jak urang ya ... nang sampey ati koh ...

jum kita report ngan kak lehot, sak kak lehot nereka emparongnya sak x sampey ati gik ...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

kalau x kata tu laksa sarawak.. mesti moon ingatkan..laksa goreng jerk.. huhuhu

pRincESs_N said...

alohh...kedeqnyer nk bg kuah..