Tahniah Puteri Chichi Di Atas Pertunangannya :) Tp Asal Muka Bakal Mentua Ketat Je Tu :P


Siapa yg tak kenal dgn Puteri Chichi @ Puteri Fateen ni, haaa...uols pernah tgk drama Nora Elena kan??? Dia lah yg memegang watak Adila tu. Tahniah zie ucapkan di atas pertunangannya pd 1/1/2012 yg lepas :)

Cantik warna tema dorg kan. Tp awatlah muka bakal mak mentua dia tak senyum.






See uols. mendatangkan fitnah nah muka yg mak mentua dia bagi tu...hehehe. Td baca komen-komen di BeautifulNara ramai yg dok buat pelbagai andaian yg bukan-bukan bila tgk pic bakal mak mentua dia tu...

...alaaa uols ni, namo lah gitu weh. Mane tahu time photograher snap, bakal mak mentua dia tak ready lg. pepandai je uols buat andaian liar ek? tak baik taw...








Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
TRIOLICIOUS BLOGSHOP
-- Click SINI Tempat menjual
pakaian dan tudung yg cantik
dgn harga yg berpatutan :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

11 comments:

Tihara said...

tp rasanya mmg muka dia camtu la..cuba perati betui2..chichi nk sama dgn mka wan sharmila..tetukar lak akak dgn diorang bdua ni

mama maman said...

ye la.. nape ketat benor eks.. bw2 senyum sikit wlpun hati ngah panas.. tak pasal2 timbul speku pelik2.. haha..

Cik Syue said...

memang muke jenis cmtu kot.. huhu

Cik mama said...

yerlaaa mna tau dia tak ready ag kot.. tak baik fitnah.. huhuhu

Um!3 4n!$ said...

tpi mmg mcm betul pun moka bakl mertua dia tu lalala :P

eVa said...

lamak x komen entri ktk deng.. salu ngabas jak p xtinggal komen.. tok bok ada msa..

aok eyhh.. pahal muka mak mertua gya ilak.. bahaya da jak eksperi muka gya.. ahhahahahha

Qaseh Suhaida said...

cantekkk

Potrait Admirer said...

Salam..kali mak metuanya ya kuat makan asam ya muka masam glak..
pesanan untuk org2 yg akan kawin, bg la metua mkn gula dulu baru la muka mnis ckit hihihihi

Cik Rose Cute said...

kenapa muka mak mertua dia ketat semacam jer....hihihi tak ready kot...

fieda said...

btul2..mak mertua dia tak sempat nk senyum tu..

My Life's Journey said...

auk ganas da muka ..kali nya gah sakit perut nak zie .. ne tau nya gah nahan kentut ..ya muka ganas mcm ya ..

kentut c ..kentut c .. mun kentut tok kantoi ..dah da banyak wartawan hihi