Computer Pun Nak Gak BerReben Uols


Uols kan tahu skrg ni zie dok suka pakai rebben brooches & rings sebagai shawl accessories. Terasa comel je bila berreben ni taw...hahaha. Seriously uols, w/pun diri tak comel...cuba pakai reben sbg shawl/hair accessories,

...Kompom muka uols akan automatik jg comel ^_- winksss. Sumpah tak tipu...hehe







Pssttt...computer pun nak gak terasa diri dia comel kooo uols. So zie letakkan gak my blacky monitor red reben tu. Dari kelihatan boring, terus kelihatan comel kan kan kannnn. Seee....hehe :P

...the power of ribbon ^_- hiksss








Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
Blog Ieyra
-- Click SINI to view
her blog :)


:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::







Redbloodsnow Copyright©

7 comments:

Bunny Nur Riena said...

hahahahaha.. comel la pulak dah ada ribbon tu.. nak ngorat computer Zie la kalau macam tu.. hehehehehe.. seyes memang comel.. berseri2 jadinya computer tu kan..

sweety_nur said...

k.zie nk minta tlg k.zie buat tutorial mcm mana nk wat tab menu kt atas mcm k.zie blh?? itupun klu k.zie x cbukla...thanx (^_^)

Adreynie Elisya said...

k0oo ni kan yang,
aku pn rasa nak tmbh ribbon kat pc d pjabat ni...

AmirFX said...

Haha.. Nang girlish la pc ya...

YaYaNsMuM said...

kehkehkeh...i loveee Ribbons too!:)

eVa said...

ahhahha.. nang sentiasa senyum jak bila ngadap laptop bila da reben.. rasa cute nak ow.. bgs2.. semangat ya hahaha

My Life's Journey said...

Hahahaha yah ... ya dinamakan semangat bekerja ..semua nya cute2 ... suka2 :)