Ek Eh... Valentine Day Lah Hari Ini. Tapi Zie & Husband TAK SAMBUT ^_-


Bila dgr dak opis dok sibuk pong pang pong pang sebut valentine, valentine. Baruuuuu lah tersedar yg ari ini adalah valentine day...hehe. Nampak sgt zie tak alert dgn tarikh yg sering di nantikan couples di seluruh pelusuk dunia ^_^

...tp bg zie n husband, sekali pun weols tak pernah sambut Valentine Day ni. For us, EVERYDAY is hari utk berkasih syg :P Why should wait until the calender strike 14 Feb to express your love pd kekasih uols? Betul tak??? hehe

Pssttt...laku lerrrrr kedai bunga pd hari ini ^_^ hiksss









Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
NOR NADIAH BLOG
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::







Redbloodsnow Copyright©

7 comments:

[sutera kasih] said...

bena kata ktk ya kak, hari2 pun kta berkasih syg :)

@juera said...

yup..everyday adlh hari utk berkasih syg..x kire la dgn siapa pon..

Myra Jay said...

Ehh!! baru perasan gak lepas baca entry Zie ni..
Mmg tak perasan sungguh.. Kt opis pun dak2 Cina senyap je :)

Bunny Nur Riena said...

tak yah la sambut kan.. bagi pasangan suami isteri macam kita ni hari2 pun hari berkasih sayang tak kira jauh ke dekat..

My Life's Journey said...

Bena kata dear ...setiap hari pun boleh berkasih sayang kan ..tapi mun pat bungga hari tok best juak hihi ..panggg!!!

eVa said...

nang rtok tek byk nemu bunga2 eyhh.. bear besar2 gk ya.. xpa.. byk kedey ada jual hari2 biasa hehehehe

Cik Meeja said...

Haha! Same here..CM & asben tak pernah celebrate pon valentine2 bagai nih.. Hari2 bersama adalah hari kekasih bagi kami..Pergh! Jiwang pulok pepetang nih..

Kayo la tokey bunge yer..Dan2 plak ramai buka booth jual bunge & souvenirs..Kekekekeke~~