Mula Lagi Dah MENGIDAM Benda Yg Payahhhhhh Nk Di Cari :(


**Photo sumber dari google**



Kali ini zie dok ngidam nk makan popiah basah arr uolsss. Masalahnya kat Kuching ni, zie payah nk jumpa gerai-gerai or tmpt yg ada juah popiah basah :( Dari awal bulan zie cari taw. Tp tak gak jumpaj-jumpa **sedih...**

...siapa dak kuching yg baca entry ni, if uols tahu...please padah dgn mek cney tmpt yg jual popiah basah. Ingin bena mek nk makan koh. nang ngidam bena kamek. tedah mek :(

Opsss...cakap sarawak ler plak **lalalala...bersiul tgk atas**










Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
TRIOLICIOUS BLOGSHOP
-- Click SINI Tempat menjual
pakaian dan tudung yg cantik
dgn harga yg berpatutan :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
----- Here! utk lihat pakej ::







Redbloodsnow Copyright©

20 comments:

ikafantasi said...

alahai cian nye zie..semalam baru je ika makan..kat pasar mlm mesti banyak..apa lg, terjah cepat!

sweety_nur said...

alahaiii kesiannya puan preggy ni... kt sini senang jer cari...sabar yer..dugaan tue

bunga pakma said...

di kuching nang susah nak dapat ooo. mun di semenanjung tok nang banyak

Bunny Nur Riena said...

terus lapar la pulak nengok gambar tu.. hahaha..
sian nye Zie.. dah la suami jauh, kalau dekat kan senang bole minta tolong suami carikan..

Mr feckry said...

SEDAP PULAK POPIAH TU

Masz Sidek said...

sorry kak kmk sik tauk... kmk jarang makan luar...
nyaman jak dak rupa popia basah ya... kmk sik pernah makan ya...

Mizz Coki said...

Mun nak orang Cina polah byk tok bah kat kopitiam2 di situk... kamek slalu meli di Bt. 7, tapau mbak gi ofis, kakya di King Centre, Kenyalang, Padungan semua da jual. Tapi yalah tek... org Cina yg polah.

ucupiza said...

wah nampak macam best la k.zie

H.J said...

orang kat sini lagi la teringin nak makan..haha

[sutera kasih] said...

mun d KK, tauk juak kmk nk madah kak..mun d kch, tggu eva jwb huhu

Pupel Liyana said...

masa duduk johor bahru dulu ada pakcik tu jual popia basah super sedap. dekat putrajaya ni ada tapi tak sesedap pakcik tu. hai zie ni cerita pasal popia basah buat pupel pun terliut hehe

intandayani said...

org preg ngidam bole la diusahakan...org x preg ni pun rase nak mkn gak cane plak...ekekeke...nway cntik header blog zie

Misz Mieza said...

Alahai, ciannyer.. Nak pos memang takleh ar kot benda camtu.. Huhu~~

YaYaNsMuM said...

Alahai...ciannya Zie.Mmg popiah basah agak ssh nak dicarik.Tapi, biasalh Zie, bila kita nak tuh, ssh noo nak dpt, cuba kalo kita taknak, haa...hambik...sana sini..ekekeke

Rozuan Ismail said...

memang feveret saya makan popia

AmirFX said...

Yorobi.. Nyaman ada jak upa popia ya ehsss... *gurp*

Ardini Humaira said...

aku lom ngidam lagi ni yunk... tadi kemain nak prosperety burger tapi pasrah dah abis promo haha sian aku

khalila ishak said...

alahaiiii... siannye zie.... sabar ye zie, insyaAllah jumpa nnt. kalau kat sini, mmg banyak kat pasar malam...

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

ZIE BELI JEW YG READY MADE KAN ADER GORENG SENDIRI HUHUHUUU

Cik Dee said...

buat sendiri pun ok pe zie.. nak resepi?? meh yaya bg